וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של המחבל מאל פאסו הזהירה את המשטרה שבועות לפני הירי

עורכי הדין של משפחתו של פטריק קרוסיוס אמרו כי האם חששה מכשירותו להחזיק בכלי נשק. הם הדגישו כי השיחה שקיימה עם המשטרה הכילה רק מידע לגבי החשש שלה מפני הגיל הצעיר שלו והניסיון שלו בטיפול בכלי נשק, ולא מחשש שהוא יפגע באחרים. "הוא לא היה ילד אלים"

צילום: רויטרס, טוויטר, עריכה: עמית שמחה

אמו של המחבל מאל פאסו התקשרה למשטרה שבועות לפני הטבח והביעה דאגה מהנשק שבידיו - כך אמרו הלילה (חמישי) עורכי דין של משפחתו של היורה, פטריק קרוסיוס, לכלי התקשורת בארצות הברית. לדבריהם, היא חששה מכשירותו להחזיק בכלי נשק.

קרוסיוס, תושב פרבר של דאלאס, רצח 22 בני אדם בסניף של וולמרט בעיר הסמוכה לגבול מקסיקו, ורוב קורבנותיו היו היספנים. הוא סיפר לחוקרים כי הוא רצה "להרוג כמה שיותר מקסיקנים" ופרסם זמן קצר לפני תחילת מסע ההרג מניפסט גזעני ברשת. הוא נכנע בזירה ונעצר על ידי השוטרים, כשהתביעה תדרוש לגזור עליו עונש מוות.

עורכי הדין של המשפחה הדגישו כי השיחה למשטרה הכילה רק מידע לגבי החשש שלה מפני הגיל הצעיר שלו, הבגרות שלו והניסיון שלו בטיפול בכלי נשק, ולא מחשש שהוא יפגע באחרים. "לא היה מדובר בילד אלים, פרוע ותזתיתי", אמר כריס איירס, אחד מעורכי הדין, לרשת CNN. "זה לא שפעמוני האזהרה צלצלו".

פטריק קרוסיוס, תושב פרבר של דאלאס, רצח 22 בני אדם בסניף של וולמרט באל פאסו, טקסס. 8 אוגוסט 2019. רויטרס
רצח 22 בני אדם בסניף של וולמרט, פטריק קרוסיוס/רויטרס

המשטרה אמרה כי הנשק ששימש למתקפה נרכש כחוק, ושהחשוד יכול היא להיכנס עמו לוולמארט בשל החקים בטקסס המאפשרים לשאת כלי נשק בגלוי. לא ברור אם אמו התקשרה למשטרה כדי להביע את דאגתה מאותו רובה ששימש את בנה בטבח. משפחתו גינתה את הטבח ואת מעשיו של פטריק. "נראה שמעשיו הושפעו ונשאבו מאנשים שאנחנו לא מכירים, ומרעיונות ואמונות שאנחנו לא מקבלים או מסכימים להם, בשום צורה שהיא", מסרה משפחת קרוזיוס.

עוד בוואלה!

אביו של דביר שנרצח בפיגוע נפרד בדמעות: "הוא היה עם אור בעיניים"

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מבקר את קורבנות וכוחות הביטחון מהטבח באוהיו ובטקסס, אל-פאסו. רויטרס
טראמפ עם רשויות החירום בטקסס, הלילה/רויטרס

אתמול ביקר בעיר הנשיא דונלד טראמפ, אחרי שהגיע אליה מדייטון, אוהיו, שחוותה טבח כמה שעות בלבד אחרי. הוא נפגש עם קורבנות הירי ועם גורמים ברשויות החירום, לצד הפגנות נגד הרטוריקה שלו, שלטענת מתנגדיו תדלקה את הגזענות שעמדה מאחורי הטבח באל פאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully