וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה בטקס הפרידה מפלמור: פער עצום בין אירוע החלפתך לסיקור בתקשורת

7.8.2019 / 11:19

שר המשפטים נשא דברים באירוע הפרידה ממנכ"לית המשרד שהודחה בחודש שעבר, וטען שקיים פער בין הסיקור בתקשורת למציאות. "דברים כמו הטיות של המילה הדחה - לא נאמרו על ידי ולא עלו על דעתי", טען. פלמור נפרדה: "מלאת הכרת תודה על הזכות שניתנה בידי"

צילום: חדשות 13, עריכה: ניב מעוז

במשרד המשפטים התקיים היום (רביעי) טקס הפרידה ממנכ"לית המשרד אמי פלמור שהודחה מתפקידה בחודש שעבר. שר המשפטים אמיר אוחנה שנשא דברים באירוע הפרידה אמר כי "לפעמים, וכל מי שבעין הציבור מכיר זאת, יש פער עצום בין האירוע האמיתי לאירוע כמו שהוא מסוקר. כך היה גם במקרה הזה. אירוע כמעט שגרתי של החלפת מנכ"ל הפך באחת לדרמה גדולה, כולל הטיות של המילה הדחה - דברים שלא נאמרו על ידי ולא עלו על דעתי".

אוחנה הוסיף כי "נדמה כי לא היה מי שיקשיב. זה לא מעניין. זו לא כותרת, כי אולי הנראטיב הצפוי הוא שונה. אולי יקשיבו עכשיו: אמי, עשית דברים גדולים במשרד".

אוחנה פנה לפלמור ואמר כי "את מסיימת את תפקידך עם הרבה מאוד דברים להתגאות בהם, עם הרבה כבוד, הערכה והוקרה גם ממני, גם מצמרת משרד המשפטים, גם מהעובדים וגם - וחשוב מכל אלה - מרבים רבים בציבור הישראלי. אני מודה לך על השנים הטובות והארוכות שכיהנת גם בתפקיד הזה וגם בתפקידים האחרים, ומאחל לך מכל ליבי שתמשיכי להוסיף ולתרום מכישוריך עוד שנים רבות בכל תחום בו תעסקי, ואני בטוח כי כך יהיה".

שר המשפטים, אמיר אוחנה ומנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור. שלומי גבאי
אוחנה ופלמור/שלומי גבאי

פלמור אמרה בדברי הפרידה שלה: "ידעתי שאני אעזוב ב-2019 את המשרד שהיה לי בית. לא כך תכננתי להיפרד. חשבתי שאדבר רק אל עובדיי ומנהליי האהובים, אולי אצליח להעביר איזה מסר לתקשורת, אעשה מסיבה בקרחת יער ונרים כוסית".

היא הודתה לאוחנה "על המגה הספדים ועל גלי האהבה שמלווים אותי בשבועות האחרונים. אני מלאת הכרת תודה והכרת הטוב על הזכות שניתנה בידי לצמוח, לגדול ולהשפיע לטובה במשרד הזה. הגעתי לפה מתוך תחושת שליחות ואני עוזבת באותה תחושה. אני משרתת ציבור גאה". פלמור הודתה בנוסף לשמי מנהלים שהביאה למשרד, אלדד קנטי שהגיע מהשוק האזרחי ותא"ל (מיל') מופיד גאנם שהגיע מצה"ל. "גאוותי על כך שהקפתי עצמי באנשי מקצוע, לא יסמנים. אנשים טובים ממני שאפשר ללמוד מהם".

פלמור, ששירתה כמנכ"לית משרד המשפטים תחת השרה ציפי לבני וכן תחת השרה איילת שקד, נחשבה בדרך כלל כאשת מקצוע שאינה מזוהה פוליטית. עם זאת, כמה ימים לפני ששר המשפטים החליט להדיח אותה, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיתף בפייסבוק פוסט בו פלמור מתויגת כ"אשת שמאל".

(עדכון ראשון: 10:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully