וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: זרק מקפיא מהצוק - ואולץ על ידי המשטרה לגרור אותו בחזרה

האדם נקנס ב-45 אלף אירו לאחר שבסרטון שעלה לרשת, נראה זורק את המקפיא ומתבדח על מיחזור. בנוסף, חוקר המשמר האזרחי בספרד את החברה בה עובד אותו אדם, האחראית על מיחזור מוצרי אלקטרוניקה, וקנסה אותה ב-300 אלף אירו. "אני מתחרט על מה שעשיתי, ורוצה שזה ייעלם", אמר

עריכה: רענן פוגל

המשטרה בספרד אילצה אדם להחזיר מקרר שהשליך לאגם ליד העיר אלמריה שבדרום המדינה. בחשבון הטוויטר של הגווארדיה סיביל, המשמר האזרחי של ספרד, נראה אדם לא מזוהה גורר את המקרר בחזרה במורד. הוא נקנס גם ב-45 אלף אירו.

אחד מחבריו צילם את המקרה והוא נשמע מתבדח במהלך הסרטון על מיחזור, בזמן שהמקפיא מתגלגל מהצוק. "אנחנו הולכים למחזר זאת", אמר. "כמה סיבובים וגלגולים הוא עשה?". בנוסף לכך, הגווארדיה סיביל גם חוקרת את החברה שבה עובד אותו אדם, האחראית למיחזור מוצרי אלקטרוניקה. הוא פוטר מהחברה, שעשויה להיקנס בעד 300 אלף אירו. בהמשך, נפוץ סרטון נוסף שלו משליך מכונת כביסה בצורה דומה.

אדם משליך מקרר מצוק באלמריה, ספרד 6 באוגוסט 2019. אתר רשמי
תיעוד השלכת המקפיא/אתר רשמי

כאשר השוטרים ביצעו בדיקה במשרד הם גילו 50 מכונות כביסה שנשארו בחוץ, וכן 20 מקררים. לא היה לצידם מיכל פסולת. הבעלים לא הצליחו לספק ראיות לכך שבעשר השנים האחרונות הם העבירו את הפסולת לחברה שהורשתה למחזרם.

סרחיו לופז, קצין המשמר האזרחי, אמר כי הגבר בן ה-24, "משתף פעולה באופן פעיל" עם המשטרה ומביע חרטה על מעשיו. "אני באמת מתחרט על מה שעשיתי כי איבדתי את מקום העבודה שלי והחמרתי את בעיות החרדה שלי", אמר בראיון לאתר החדשות "אל-סקה". "כל מה שאני רוצה עכשיו הוא שההשפעה שיש לזה על משפחתי, על חברה שלי ועליי. אני לא רוצה שלאנשים יהיה את הדימוי הזה עליי, כאילו הייתי רוצח".

מקררים מכילים גזים העלולים לגרום לנזקים סביבתיים חמורים, והם יכולים להיות רעילים ביותר אם לא נפטרים מהם כראוי.

  • עוד באותו נושא:
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully