וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכירה "הבלונדינית": נחשפה זהות אשת הפיתוי שסייעה בחיסול במקסיקו

האינטרפול הוציא התראה לרשויות בניסיון למצוא את האישה העונה לשם ונסה באלאר פאלס, שהזמינה בזהות בדויה את השולחן בבית הקפה בו נרצחו שני העבריינים הישראלים אליהם התלוותה. על פי הדיווחים החשודה, ששמה רשום כסגנית נשיא בחברה במיאמי, הייתה חלק מחוליית החיסול

צילום: טוויטר

הארגון הבינלאומי לשיטור פלילי, אינטרפול, הוציא אמש (חמישי) התראה אדומה לרשויות במקסיקו כדי לאתר את מקום המצאה של ונסה באלאר פאלס, האישה בעלת הזהות הבדויה שהתלוותה לשני העבריינים הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי, שנרצחו בעיר הבירה מקסיקו סיטי לפני כשבועיים כשנורו על פי החשד בידי אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33.

על פי כלי תקשורת מקומיים, באלאר, שקיבלה את הכינוי "לה גרה" (הבלונדינית) בשל הפאה שנמצאה בזירה, הזמינה שולחן על השם הבדוי "ונסה באייר" בבית הקפה לשני הישראלים כדי לפתות אותם. היא חשודה במעורבות בחיסולם דרך ארגון הפשיעה שעומד מאחורי ההתנקשות.

החשודה, שעל פי הדיווחים שמה רשום כסגנית נשיא בחברת אינטרנשיונל ביזנס קפיטל קורפוריישן הפועלת במיאמי, הייתה חלק מחוליית החיסול והיא נמלטה דרך המטבח ואז עלתה על משאית שחיכתה לה מחוץ למקום.

האישה שהתלוותה לשני הישראלים שנרצחו במקסיקו. אתר רשמי
האינטרפול הוציא התראה לאיתורה, ונסה באלאר פאלס/אתר רשמי

כאמור רשויות החוק במקסיקו מחפשות אחרי אישה. לפי תיעוד מצלמות האבטחה במקום היא חבשה לראשה את הפאה ובמהלך התקרית הצליחה להימלט כשהיא מותירה אחריה את הפאה בזירה. היא ברחה בטנדר והמשטרה המקומית פתחה במצוד אחריה.

התובעת הכללית במקסיקו סיטי, ארנסטינה גודוי, הודיעה ביום שני כי זוהה ארגון הפשיעה הקשור לחיסולם של שני העבריינים הישראלים. "אנחנו מצליבים את המידע עם מודיעין מהשגרירות", אמרה גודיו, על פי דיווח ב"לה ואנגוואדיה". עם זאת, היא לא ציינה את שם הארגון.

עוד בוואלה!

בתום סגירת הרשימות: אלו המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-22

לכתבה המלאה
רגע ההתנקשות בשני הישראלים במקסיקו. צילום מסך
תיעוד רגע ההתנקשות בסוטחי ואזולאי/צילום מסך

בעיתון "מילניו" פורסם כי החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו, קיבלה הוראות מפורטות בטלפון וכן באמצעות מכשיר אלקטרוני לביצוע חיסולם של סוטחי ואזולאי. היא נעצרה במרכז המסחרי "ארץ פדרגל" בבירה המקסיקנית שבו נמצא בית הקפה, זמן קצר לאחר שהשניים נורו לעיני הסועדים. בניגוד לדיווחים הראשונים, שלפיהם התשלום לגוטיירס-רוחאנו עמד על 5,000 פזו, מהחקירה עולה כי היא קיבלה 25 אלף פזו (4,622 שקלים) בעבור החיסול הכפול.

החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully