וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לשוטרים ונכנסו לשדה תעופה: שוד הזהב הגדול של ברזיל

שודדים גנבו 750 קילו של זהב ומתכות יקרות בעלות כוללת של כ-30 מיליון דולר משדה התעופה "גוארוליוס" שבסאו פאולו. הם נכנסו לשדה התעופה עם רכבים הדומים לאלו של המשטרה והכריחו עובדים להעביר אליהם את המטען. על פי החשד, השוד נעשה על ידי כנופיה מאורגנת

צילום: רויטרס

שודדים גנבו שלושם (חמישי) כ-750 קילוגרם של זהב ומתכות יקרות נוספות בעלות כוללת של כ-30 מיליון דולר משדה התעופה "גוארוליוס" שבסאו פאולו, ברזיל. לפי צילומים ממצלמות אבטחה, כמה מהחשודים הגיעו לשדה התעופה בטנדר שחור, שהוסווה לכלי הרכב שבו נוסעת המשטרה הפדרלית של ברזיל.

ארבעה גברים עזבו את הרכב כאשר פניהם מכוסות, ולפחות אחד מהם נשא רובה. החשודים התעמתו עם עובדים והכריחו אותם להעביר את המטען לרכבם.

תיעוד השוד

המשטרה המקומית הודיע כי הגנבים עזבו עם הרכוש ועם שני עובדים של נמל התעופה, אותם לקחו כבני ערובה. לפי "אחנסיה ברזיל", שני העובדים שוחררו. דובר שדה התעופה ציין כי לא היו נפגעים במקרה, אך הוא לא הגיב בנוגע לדיווחים על בני הערובה. עוד נמסר כי הפושעים הגיעו בשני כלי רכב, שהוסוו לרכבי משטרה.

לאחר המקרה, הרכבים שבהם עשו השודדים שימוש אותרו נטושים. גורם במשטרה אמר כי השוד נעשה בידי "כנופיה מאוד מאורגנת", וזהו אינו השוד הראשון שהם מבצעים. לפי דיווחים מקומיים, אותר כלי הרכב שבו נמלטו שניים מחברי החוליה. בהמשך היום אמורה האישה להופיע בפני שופט

כלי רכב שהושמשו לצורך שוד בשדה תעופה בסאו פאולו, ברזיל. רויטרס
כלי הרכב בהם השתמשו השודדים/רויטרס
כלי רכב שהושמשו לצורך שוד בשדה תעופה בסאו פאולו, ברזיל. רויטרס
הרכבים בהם השתמשו השודדים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully