וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנס לא נפגע העורק הראשי": שיפור במצב הילד בן ה-6 שנדקר ברחובות

26.7.2019 / 13:13

הילד שנפצע אתמול בדקירה בגן המגינים בעיר עבר ניתוח במרפקו בבית החולים קפלן והוא יישאר לאשפוז. "בנס גדול לא נפגע העורק הראשי והעצבים למרות שהדקירה הייתה קרובה מאוד אליהם", תיאר הרופא המנתח. מעצרו של גבר בן 34 שנעצר בחשד למעורבות במעשה הוארך בארבעה ימים

צילום: אופיר לוי, ביה"ח קפלן; דיווחי הרגע

במרכז הרפואי קפלן ברחובות חל שיפור הבוקר (שישי) במצבו של הילד בן השש שנפצע אתמול מדקירה בידו בגן המגינים בעיר על ידי חשוד תושב העיר בן 34. הילד עבר ניתוח במרפקו בבית החולים ומצבו מוגדר טוב.

"במהלך הניתוח ביצענו סקירה מקיפה של כל אזור המרפק הקרוע. בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים למרות שהדקירה הייתה קרובה מאוד אליהם", סיפר ד"ר דוד יהודה, מנהל יחידת כירורגיה כף יד שניתח את הילד אתמול בערב. לדבריו, במהלך הניתוח נתפרה כל מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי דם. "הילד עבר גיבוס של היד למשך מספר שבועות, ויישאר להמשך אשפוז במהלך סוף השבוע".

מעצרו של תושב העיר בן 34, החשוד במעורבות בפגיעתו של הילד הוארך היום בבית משפט השלום בפתח תקווה בארבעה ימים.

ילד בן 6 נפצע בגן המגנים, רחובות, 25 ביולי 2019. דיווחי הרגע, אתר רשמי
הגן שבו נדקר הילד, אתמול/אתר רשמי, דיווחי הרגע

הילד נפצע אתמול באורח קל-בינוני מדקירה, כשהרקע למעשה טרם התברר והמשטרה פתחה בחקירה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לילד טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים. לאחר סריקות איתרו כוחות המשטרה את הגבר החשוד במעורבות בפציעתו של הילד. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה והנסיבות נבדקות.

"כשהגענו למקום האירוע ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח שסייעו לו", סיפר אלכסנדר שאריי, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע. "ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים קפלן כשמצבו קל-בינוני".

(עדכון ראשון: 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully