וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קבלת פנים קשה: שלושה חשודים נעצרו בתקיפת הבלוגר הסעודי

המשטרה פתחה בחקירה, בעקבות התקרית שבה פלסטינים תקפו את מוחמד סעוד, השליכו לעברו כיסאות ובקבוקים ריקים וכינו אותו בוגד בזמן שסייר בהר הבית ובמסגד אל-אקצא. שלושה תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד למעשה. המשטרה מסרה כי צפויים מעצרים נוספים

אתר רשמי

שלושה תושבי מזרח ירושלים נעצרו היום (שלישי) בחשד שתקפו וקראו קריאות גנאי כלפי הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד שהגיע לישראל בהזמנת משרד החוץ באזור רחבת הר הבית ובעיר העתיקה בעיר. זאת לאחר שבביקורו של סעוד בהר הבית ובמסגד אל-אקצא, הוא הותקף על ידי כמה פלסטינים שהתפללו במקום. החשודים רדפו אחריו, גירשו אותו מהעיר העתיקה, השליכו לעברו כסאות פלסטיק ובקבוקים ריקים וכינו אותו בוגד. המשטרה מסרה כי צפויים מעצרים נוספים.

הבלוגר הגיע ביום ראשון האחרון לישראל במסגרת ביקור של משלחת פומבית נדירה ובה שישה אנשי תקשורת ממדינות ערב, שעם חלקן אין לישראל קשר. מטרתה הביקור, לפי המשרד, "לחשוף את האמת על ישראל". זו הפעם הראשונה בה לוקחים חלק עיתונאים מסעודיה, כורדיסטן ועיראק. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ, אף צפויים להיפגש מחר עם המשלחת ובה גם הבלוגר הסעודי שהותקף.

הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד. צילום: אורי מיכאל, אתר רשמי
הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד בביקורו בישראל/אתר רשמי, צילום: אורי מיכאל

בעמוד הפייסבוק של משרד החוץ בערבית נכתב בתגובה לתקרית כי הם מגנים את ההתנהגות "הברברית של הפלסטינים כלפי איש התקשורת הסעודי שהגיע לירושלים כדי להוות גשר לשלום והבנה בין העמים".

מאגודת העיתונאים בעיראק נמסר בתגובה לביקור המשלחת כי היא "מגנה את הביקור ותנקוט בסנקציות נגד כל עיתונאי שיבקר בישראל".

המשלחת הנדירה של ששת העיתונאים ממדינות ערב, כוללת אנשי תקשורת מסעודיה ועיראק, והיא תסייר בין היתר ביד ושם, הכנסת ובאתרים הקדושים בירושלים, וכן בחיפה נצרת ותל אביב. חברי המשלחת נפגשו עד כה עם חברי כנסת, עם גורמים במשרד החוץ וגורמים מהאקדמיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully