וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען נפער בגבול רמת גן-בני ברק; שיבושי תנועה במקום

בפינת הרחובות ז'בוטינסקי פינת בן גוריון נפער בולען ובמקום נרשמו עומסי תנועה. שני נתיבים לכיוון מזרח ונתיב לכיוון מערב ותנועת האוטובוסים הוסטה לנתיבים חלופיים. שוטרים מכווינים את התנועה

בולען נפער בגבול רמת גן בני ברק, 22 ביולי 2019. אתר רשמי
הבולען שנפער בגוש דן, הלילה/אתר רשמי

בולען נפער הלילה (שני) ברחוב ז'בוטינסקי פינת בן גוריון בגבול בני ברק-רמת גן. במקום צפויים עומסי תנועה בעקבות חסימה לתנועת כלי רכב של שני נתיבים לכיוון מזרח ונתיב לכיוון מערב. תנועת האוטובוסים הוסטה לדרך בן גוריון, הירקון, אבוחצירה ומשם חזרה למסלול הרגיל. שוטרים נמצאים בצומת ומכווינים את התנועה.

בחודש מרץ האחרון נפער בקרבת מקום בולען בקוטר שלושה מטרים בכביש בפינת הרחובות ז'בוטינסקי-שנקר בפתח תקווה לכיוון מזרח. נתנאל אנגל, חובש בכיר של מד"א שהגיע למקום סיפר כי "באזור השעה 14 נסעתי עם הקטנוע של מד"א מצומת גהה לתוך פתח תקווה. כמאה מטר אחרי, היה רכב שעבר הגלל האחורי שלו ממש נכנס בתוך בור בכביש. הבנו שקורה משהו. נהג שלידי עצר עם הרכב עצר וחסם את האזור של הבור. ואז התחילו להיווצר סדקים בכביש, ואחרי 30 שניות כל הכביש קרס פנימה. נהיה בולען גדול של שלושה-ארבעה מטר קוטר על שלושה מטר עומק. היה יכול להיות אסון גדול מאוד. אם לא היו מבחינים בדבר הזה והכל נגמר בשלום".

בולען נפער בגבול רמת גן בני ברק, 22 ביולי 2019. קבוצת הבני ברקים, אתר רשמי
הבולען שנפער, הלילה/אתר רשמי, קבוצת הבני ברקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully