וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוטים מסכות ומאיימים באקדח: תיעוד שוד אלים בבית קפה בחדרה

21.7.2019 / 18:00

שלושת החשודים נכנסו למקום לקראת מועד הסגירה ושדדו אלפי שקלים תוך איום בנשק על העובד. לאחר שרוקנו את תכולת שתי הקופות בבית הקפה ותחנת טוטו לוטו "בוביק טוסט", הם נמלטו מהמקום וטרם נתפסו. הבעלים הזעיק את המשטרה, שהחלה בסריקות ופתחה בחקירה. צפו

עריכה: ניב מעוז

שלושה רעולי פנים תועדו בזמן ששדדו אתמול (שבת) 8,000 שקלים במזומן מבית קפה "בוביק טוסט" סמוך לחדרה, תוך איומי אקדח. ככל הנראה השודדים ידעו כי המקום, שנמצא על כביש 4, נסגר מדי שבת ב-23:00 ובחרו להגיע סמוך לסגירה בעת שהוא ריק מאדם. המשטרה פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים.

השודדים דרשו מעובד המקום את הכסף, ולאחר שמסר להם את תכולת הקופה, תבעו באיומי אקדח "את הקופה הנוספת שיש". בסרטון נראה אחד החשודים נכנס מאחורי דלפק המכירה ולוקח כמה חפיסות סיגריות. לאחר מכן השלושה ברחו מהמקום לכיוון צפון.

העובד התקשר מיד לבעלי המקום, שהזעיק את המשטרה. השוטרים הגיעו במהרה וביצעו סריקות על מנת לאתר ממצאים שיובילו לפענוח המקרה.

3 רעולי פנים שדדו באיומי אקדח את קפה "בוביק טוסט", בסמוך 
לכיכר המשטרה בחדרה, ודרשו באיומים את הפידיון מעובד במקום. אתר רשמי
שדדו את המקום באיומים עם אקדח. אחד מרעולי הפנים עם הנשק בידו/אתר רשמי

לפני חודשיים הצליחו משטרת תל אביב לסכל ניסיון לשוד ענק של משאיות להובלת כסף של חברת "ברינקס". לוואלה! NEWS נודע כי לפני כמה שבועות הגיע מידע מודיעיני לחוקרי מרחב יפתח במשטרת תל אביב על תכניתו של תושב קריית גת לשדוד מזומן מתוך כלי הרכב. החשוד נעצר לפני כשלוש שנים כשפרץ למכונית של חברת מודיעין אזרחי וגנב, על פי החשד, ארבעה מיליון שקלים.

שוד קפה טוטו לוטו בחדרה 21 ביוני 2019. אתר רשמי
המשטרה פתחה בחקירה. קפה טוטו לוטו בוביק טוסט שנשדד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully