וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה שהצלתם אותו": שיפור במצב הפעוט שנפצע במסעדת סיטארה בת"א

21.7.2019 / 16:11

בן השנתיים התעורר ויצא מכלל סכנה, לאחר שזכוכיות שנפלו ממתחם סי אנד סאן בתל אביב פגעו בראשו. כעת הוא צפוי לעבור למחלקת ילדים להמשך טיפול ושיקום. משפחתו הודתה לצוות הרפואי: "אין מילים שיכולות להביע את עוצמת ההתפעלות והתודה"

קרדיט: יותם רונן, מקור חדשות אמין

הפעוט בן השנתיים שנפגע באורח אנוש מקריסת הזכוכית במסעדת סיטארה התעורר היום (ראשון) ויצא מכלל סכנה. מבית החולים "דנה-דואק" בתל אביב מסרו כי הוא צפוי לעבור למחלקת ילדים להמשך טיפול ושיקום. זאת לאחר שרסיסי הזכוכית שנפלו במתחם סי אנד סאן לפני כשבועיים עפו לכל עבר ופגעו בראשו של הפעוט.

משפחתו הודתה היום לצוות הרפואי בבית החולים. "תודה ענקית לצוות הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, המנתחים והמרדימים שהצילו את חייו. אין מילים שיכולות להביע את עוצמת ההתפעלות והתודה לצוות המופלא הזה שהחזיר לנו את הילד בחזרה לחיים ולמשפחתו", מסרה המשפחה. "תודה גדולה גם לכל מי שהתפלל למעננו מכל הארץ ומהעולם ותמך בנו ברגעים כל כך קשים, ששלחו לנו את הכוחות לעבור את התקופה הקשה הזו שממשיכה כעת בתקווה גדולה".

קריסת לוח הזכוכית במסעדת סיטארה בתל אביב - 12 יולי 2019. מקור חדשות אמין, אתר רשמי
מסעדת סיטארה לאחר נפילת הזכוכית/אתר רשמי, מקור חדשות אמין

האירוע התרחש בסביבות השעה 20:00 במסעדה הממוקמת בברחוב הרצל רוזנבלום שבצפון העיר. בנוסף לפעוט, שני גברים ואישה כבני 30 נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב.

לוח זכוכית מקומת הפנטהאוז במגדל שמעל למסעדה התפרק ונפל על גבי תקרת המתחם החיצוני של המסעדה. "שמענו צרחות וראינו אנשים מתקהלים מסביב", סיפרו עדי ראייה שהיו במקום. שאר הסועדים שלא נפגעו, תיארו את האירוע כ"לא פחות מנס". אחרים שחזו במראות הקשים אמרו כי הזירה מזכירה להם "סרט מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully