וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוט שנפצע במסעדה מאושפז במצב קשה: "לא יודעים מה יעלה בגורלו"

15.7.2019 / 11:34

בן השנתיים שנפצע במסעדת סיטארה מקריסת מעקה של בניין סי אנד סאן בצפון העיר עדיין מאושפז בביה"ח איכילוב אליו פונה לאחר התקרית. חבר המשפחה סיפר כי "הלוח התנפץ באוויר והפך לגשם של זכוכיות" שפגעו בראשו."קשה לאבחן את הפגיעה", הוסיף

קרדיט: יותם רונן, מקור חדשות אמין

הפעוט בן השנתיים שנפצע בסוף השבוע במסעדת סיטארה מקריסת מעקה של בניין סי אנד סאן בצפון העיר, עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב במחלקה לטיפול נמרץ. רסיסי הזכוכית שעפו לכל עבר פגעו בראשו והוא נאלץ לעבור ניתוח.

אביו של הפעוט אמר היום (שני) "אנחנו מרגישים רע, הוא בטיפול נמרץ, כל עוד הוא בסכנת חיים ומורדם ומונשם, קשה לי לדבר, אני ישר מתחיל לבכות". חבר של המשפחה סיפר כי "בינתיים מצבו קשה אבל יציב. מחכים לעבור את ה-48 שעות האלה, כי כך הרופאים אומרים. צריך לראות שהכל יתייצב ושלא יחזור הדימום. כולנו מתפללים".

החבר סיפר כי המשפחה ישיבה במסעדה, אז שמעה קולות פיצוץ. "הם קיבלו רסיסים, והתינוק חטף מכה חזקה בראש מאחור, מיד האמבולנס פינה אותו והוא קיבל ארבע מנות דם ונכנס לניתוח מורכב". על הדירה ממנה נפלה פלטת הזכוכית על המסעדה, אמר החבר כי "בינתיים מדובר בבעל דירה שמשכיר אותה. המשטרה בודקת את כל הנסיבות. האם היה גורם זר? איך פתאום מעקה ניתק ונופל?".

לקריאה נוספת בנושא:
"לא פחות מנס": הארוחה במסעדה היוקרתית הסתיימה בבית החולים
לוח זכוכית קרס במסעדה בת"א: ילד נפצע באורח בינוני

מסעדת סיטארה בתל אביב, קריסת לוח זכוכית, 12 יולי 2019. יותם רונן, עיבוד תמונה
חתיכות לוח הזכוכית שקרס במסעדת סיטארה, אתמול/עיבוד תמונה, יותם רונן

"הילד במצב קשה", סיפר מאור, חבר נוסף של משפחת הפעוט. "בני המשפחה סיפרו כי הלוח התנפץ כבר באוויר והפך לגשם של זכוכית. בהתחלה אף אחד לא הבין מה קרה וכולם חשבו שמדובר בפיגוע". לדבריו, קשה עדיין לאבחן מה גודל הפגיעה שנגרמה לילד, אם בכלל. "אנחנו עוד לא יודעים מה יעלה בגורל הילד - כנראה שיש פגיעה מוחית", אמר. "הילד יצא מניתוח והוא בטיפול נמרץ. האנשים מהמסעדה היו פה בבית החולים. על פניו אנשי המסעדה בסדר גמור - הם לא אשמים, הם בסך הכול הגישו אוכל".

האירוע התרחש בסביבות השעה 20:00 במסעדה הממוקמת במתחם סי אנד סאן ברחוב הרצל רוזנבלום שבצפון העיר. בנוסף לפעוט, שני גברים ואישה כבני 30 נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר.

לוח זכוכית מקומת הפנטהאוז במגדל שמעל למסעדה התפרק ונפל על גבי תקרת המתחם החיצוני של המסעדה. "שמענו צרחות וראינו אנשים מתקהלים מסביב", סיפרו עדי ראייה שהיו במקום. שאר הסועדים שלא נפגעו, תיארו את האירוע כ"לא פחות מנס". אחרים שחזו במראות הקשים אמרו כי הזירה מזכירה להם "סרט מלחמה".

עוד באותו נושא

"אי הפדופיליה" של אפשטיין

לכתבה המלאה
לוח זכוכית קרס במסעדת סיטארה בתל אביב, 12 יולי 2019. בימת החדשות, עיבוד תמונה
לוח הזכוכית שקרס במתחם, אתמול/עיבוד תמונה, בימת החדשות

במסעדת סיטארה ביקשו להדגיש כי לא תקרת המסעדה קרסה, אלא מעקה הזכוכית מהקומות העליונות. כך גם אדם נוסף ששהה בזמן האירוע במסעדה, בזמן שהחלל הפנימי המשיך לתפקד כרגיל. "אולי מישהו הפיל חלון שלם, או שנשבר חלון מבפנים ונפלו רסיסים", תהה. "היה בום, אבל לא כמו של פיצוץ, חשבתי שנפל בקבוק יין, ואז הייתה קצת היסטריה כי אנשים נחתכו. אחד המלצרים נחתך ביד. אנשים נלחצו, כי בכל זאת זה ישראל. אתה שומע זכוכיות, אתה ישר חושב שהולך להתפוצץ פה הכול".

בסיטארה מקווים לשוב לשגרה במהרה. "אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים שנפצעו מרסיסי זכוכית ומייחלים לימים שקטים ורגועים".

לוח זכוכית קרס במסעדת סיטארה שבצפון תל אביב, 12 יולי 2019. קרדיט קבוצת החדשות, עיבוד תמונה
מסעדת סיטארה, אתמול/עיבוד תמונה, קרדיט קבוצת החדשות
קריסת לוח הזכוכית במסעדת סיטארה בתל אביב - 12 יולי 2019. מקור חדשות אמין, אתר רשמי
מסעדת סיטארה/אתר רשמי, מקור חדשות אמין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully