וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נראית צעירה יותר מגילי - וזה בזכות פיות"

24.8.2019 / 1:02

מאז שהייתה ילדה פלביה פיטרס רואה פיות - ולטענתה האמונה שלה בהן עוזרת לה להראות צעירה יותר: "אני קוראת לזה הזוהר של הפיות". כעת היא משתמשת באמונה שלה כדי לעזור לאנשים להטיל כשפים ולהיות מאושרים יותר

How to Meet and Connect with Fairies - FlaviaKatePetersFairySeer

אישה שאמרו לה לאורך כל חייה שהיא נראית צעירה מגילה, טוענת שזה הכל בזכות הפיות שלה. פלביה פיטרס מאמינה בפיות מגיל קטן ומאמינה שהיא גם יכולה לתקשר איתן. בעבר עברה התעללות בבית הספר כשנודע לתלמידים שהיא מאמינה בפניות והחליטה להתעלם מהחזיונות שלה, אולם עכשיו היא מאמצת אותם ונחושה לעזור לאחרים ללמוד על עולם הפיות. היא מעבירה סדנאות בהן היא מלמדת אנשים כיצד לתקשר עם הפיה שלהם ואיך להטיל כישופים שיעזרו להם בכל דבר, ממזל ועד אהבה.

"אני בת 50 עכשיו אבל אנשים אומרים לי שאני נראית הרבה פחות", היא מספרת, "אני בטוחה שזה בגלל האנרגיה של הפיות. כמוני, הפיות הן נשמות עתיקות, אבל נראות צעירות בהרבה. אני קוראת לזה 'הזוהר של הפיות'! אני יכולה לראות ולתקשר איתם ועכשיו אני במשימה להביא חלק מהקסם הזה לשאר העולם".

פלביה זוכרת את הפעם הראשונה שהיא ראתה פיה, כשהייתה בת 3: "זחלתי לבד בחוץ וראיתי עץ אלון עם דלת קטנה בפנים. הסתכלתי פנימה וראיתי אור. אפילו אז הייתי בטוחה שזו פיה". אחרי החיזיון הזה, פלביה הייתה מסתובבת בשעות המוקדמות של הבוקר בין העצים של הבית שלה לחפש עוד יצורים קסומים. היא הייתה משאירה להם אוכל ומתנות כדי שיבואו אליה: "הפיות אוהבות דברים מתוקים, אז הייתי משאירה שוקולד או לחם טבול בדבש. יש פה חילופי דברים - אם תשאירו להן מתנות, הן יעשו משהו בשבילכם".

עוד בנושא:
התלוננה על בגד הים שקנתה - וקיבלה תשובה מביכה במיוחד
תיעוד נדיר - דג לוקוס בולע כריש שלם בביס אחד ליד 10 כרישים
אופס: אנשים שהשתזפו בלי לשים קרם הגנה והתוצאות מביכות

כילדה רוחנית, לפלביה היה קשר חזק עם הטבע והיא תמיד רצתה לטייל בחוץ. היא לא הבינה שהחזיונות שלה מיוחדים ושלא כולם יכולים לראות את הדברים שהיא רואה. בגיל 11 שיתפה את שכן שלה במפגשי הפיות והוא לעג לה. "הראיתי לו את הדלת שמצאתי והוא התחיל להקניט אותי, אמר שאני טיפשה שאני מאמינה בזה. זו הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שלא כולם יכולים לראות ולתקשר כמו שאני יכולה. זה היה מביך, אז במשך שנים ניסיתי להתעלם מהתקשורת עם הפיות והפסקתי לחשוב את המחשבות האלה. חשבתי פשוט שאני טיפשה אז המשכתי את החיים שלי בלעדיהן".

רק באזור גיל 30 היא חזרה למקורות שלה. כשהיא הסתובבה בחנות ספרים היא הרגישה קשר חזק לספר על פיות וכשהיא עיינה בו, הזיכרונות על מה שהיא יכלה לראות אז חזרו אליה. כשגילתה ביטחון מחדש, היא החליטה להשתמש במתנה שלה כדי לעזור לאחרים וטסה ללגונה ביץ' בקליפורניה כדי להתאמן ולהפוך למטפלת באמצעות פיות, סוג של הילרית. רק שם, כשהסתובבה יום אחד ביער, ראתה פיה בפעם הראשונה מאז שהייתה בת 11.

"ראיתי פרחים יפהפיים ותהיתי למה לא להריח אותם, אז שמעתי קול שאמר לי לעשות זאת", היא נזכרת, "הרחתי אותם וזה היה מדהים. כשחזרתי הביתה מישהו אמר לי שיש לי פיה על האף. יכולתי לראות את זה אז, היה קצה אור וזה דגדג. הייתי צריכה להיזהר לא לגרד את האף ולהעיף אותה בטעות".

מאז פלביה זכתה לראות, לשמוע ולחוש בנוכחותן של פיות מספר פעמים - ולא תמיד הן נראות אותו דבר. "כל אחד שונה בדרך שהוא מתקשר עם פיות. כמה יכולים לראות אותן, אחרים יכולים לחוש בהן. אני לא רואה פיות בכל יום. הן ביישניות ולא מרוצות ממה שהאנשים עשו לכדור הארץ. כדי לתפוס אחת, צריך לדעת מתי. זה כמו הגאות והשפל, במיוחד במקומות מסוימים. במצלמה הן נראות כמו יצורים ירוקים זהים, אך במציאות הן שונות, כמו שהאנשים שונים אחד מהשני. בעבר הייתי רואה את הפיות כאורות קטנים ואז כיצורים פיזיים. אני זוכרת שראיתי אחת באמצע מדיטציה עם רגליים ארוכות, כמעט כמו של בובה".

עוד בוואלה!

הוציא יותר מ-30 אלף דולר כדי להפוך לאלף אנושי - ולא מרוצה מהתוצאה

לכתבה המלאה

לפי הפולקלור, הפיות הן הנשמה של הטבע ולכן הן כועסות על בני האדם שמתנהגים לא יפה לכדור הארץ. פלביה מצאה בהרבה מהחזיונות שלה דברים שקשורים לסביבה. "פיות אוהבות את זה שבני אדם שומרים על כדור הארץ. אם תעשו את זה, הם יאהבו אתכן גם. אם תעשו משהו בשבילן, הם יחזירו לכם קצת קסם בחזרה. פעם רדפתי אחרי פסולת שעפה ברוח. בסוף היא נחתה על צמיד מכסף וידעתי שזו מתנה שהן שלחו לי. בפעם אחרת הרמתי זכוכיות שבורות בפארק כדי שחיות לא ידרכו עליהן. זה לקח קצת זמן, אבל סיימתי. הסתכלתי על העץ ליד והוא היה נראה כמו בספרים, עם ענפים קטנים. הייתי כל כך נרגשת, זה לא דבר שרואים בכל יום. ידעתי שהן קיסמו אותו".

פלביה עובדת גם כדוברת, הילרית וקוראת בקלפי מלאכים, שהם דומים לקלפי טארוט. "אנשים באים אליי עם כל מיני בעיות ואני עוזרת להם עם קריאת קלפי המלאכים, הלחשים והכישופים. אני מסתכלת גם על העבר שלהם כדי לראות אם היה להם קשר לפיות. אני מאמינה שבגלל זה, כל כך הרבה אנשים רגישים לסביבה עכשיו - בגלל שהיה להם קשר לפיות, שהן השומרות של הטבע".

כשהיא מקיפה את עצמה באנשים שחושבים כמוה, פלביה, הנשואה מזה 12 שנים לאדם שמאוד מקבל את אמונותיה, לא נפגשת עם הרבה אנשים שסקפטיים לגביה, למרות שהיא מבינה שלא כולם מקבלים את העולם המיסטי. "הרבה אנשים מתקשים להאמין בפיות, בגלל שגרמו להם לחשוב שאלה יצורים שחיים בדמיון שלהם. אני משתדלת לא לומר לאנשים ישר בפרצוף ורק כשאני מכירה אותם אני מספרת להם על זה, אבל ככל שאנשים מאמינים פחות בפיות, ככה יש להם פחות רצון לפרוח ולשמוח".

  • עוד באותו נושא:
  • פיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully