וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הילד בן ה-10 מקריסת העץ: המשטרה הורתה על סגירת הפארק בלכיש

18.7.2019 / 15:28

מנהל הפארק שבו מת אתמול מקריסת עץ הילד בן ה-10, סולימאן ג'בארין, זומן לשימוע במשטרה - ובו התברר כי למקום אין רשיון עסק. הפארק נסגר לפרק זמן בלתי מוגבל עד שבעלי המקום יסדיר את היבטי הבטיחות

צילום: איחוד הצלה ובני ואינר, עריכה: תומר לוי

המשטרה החליטה לסגור את "אקשן פארק", שבו נהרג אתמול סולימאן ג'בארין בן ה-10 מקריסת ענף עץ לזמן בלתי מוגבל, עד שבעלי המקום יסדיר את היבטי הבטיחות וימציא לכך אישורים מתאימים מכלל הגופים הרלוונטיים.

מנהל הפארק זומן היום לשימוע במשטרה, בו התברר כי אין לפארק רישיון עסק. גורמי האכיפה בוחנים אם הפארק החזיק באישורים נדרשים נוספים. במקביל לכך נמשכת חקירת המשטרה בנושא.

סלימאן. באדיבות אתר פאנט, אתר רשמי
סולימאן נאיף ג'בארין/אתר רשמי, באדיבות אתר פאנט

ג'בארין, תושב אזור ערד, שהה במקום במסגרת טיול של קייטנת פזורת ערד בפארק האתגרי הסמוך לקריית גת, ומותו נקבע במקום. במסגרת החקירה, שבה מעורבים גם גורמי משרד החינוך, נגבו עדויות ממנהל המקום.

מחקירה ראשונית עולה כי ילדי הקייטנה הגיעו לפארק זמן קצר לפני האירוע, ושם החלו בהתארגנות. סולימאן, יחד עם ילדים נוספים, ניגש לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם. בשלב מסוים אחרי שישבו, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של סולימאן. לדברי אחד העובדים, נמנע אסון גדול עוד יותר מאחר שהיו ילדים נוספים בקרבת העץ. "הילדים הגיעו שתי דקות לפני. פתאום שמעתי את העץ מתחיל לקרוס. רצנו אליהם, צעקנו לילדים. כולם ברחו חוץ מהילד שישב על הספסל. הוא לא זז, היה בהלם ואז העץ קרס עליו", סיפר העובד.

ילד בן 10 נהרג אחרי שעץ קרס עליו באקשן פארק בקריית גת. דוברות משטרת ישראל
העץ שקרס/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully