וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקי תבערה הושלכו אל בסיס מג"ב בי-ם; כמה כלי רכב נשרפו

שבעה כלי רכב וארבעה אופנועים עלו באש סמוך לעטרות, צוות כיבוי והצלה שהגיע למקום השתלט על האש ומנע התפשטות לרכבים נוספים ולמבנים בסביבה. השריפה נגמרה כתוצאה משני בקבוקי תבערה שהושלכו אל עבר הבסיס. המקרה הסתיים ללא נפגעים. מהזירה נאספו ממצאים ונפתחה חקירה

רכבים הוצתו ככל הנראה מבקבוקי תבערה מבסיס ליד עטרות בירושלים. אתר רשמי
השריפה בבסיס מג"ב, הערב/אתר רשמי

שני בקבוקי תבערה הושלכו הלילה (רביעי) אל עבר בסיס מג"ב סמוך לעטרות בצפון ירושלים מהכפר הפלסטיני א-ראם. צוות כיבוי והצלה השתלט על האש וביצע פעולות כיבוי על שבעה כלי רכב וארבעה אופנועים שנפגעו מהאש. בנוסף לכך, הם מנעו התפשטות של האש אל רכבים נוספים והמבנים במקום. האירוע הסתיים ללא נפגעים. מהזירה נאספו ממצאים ונפתחה חקירה.

אתמול בשעות הבוקר, תושב ג'נין בשנות החמישים לחייו השליך כמה בקבוקי תבערה לעבר עמדת לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שבכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון הסמוך לכפר סאלם שבחטמ"ר מנשה. בתגובה, הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שבמסגרתו ירו לאוויר ולאחר מכן ירו לעברו והוא נפצע באורח בינוני. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

עוד בוואלה! NEWS:
זעם בלבנון אחרי הסנקציות על מחוקקי חיזבאללה: "מתקפה נגד המדינה"
הערים שהחליטו להחליף את מקום המדינה - ולפקח על המעונות בעצמן
"זרים לא יבנו פה": בכפר כמא דורשים לבטל מכרז של משפחה שאינה צ'רקסית

רכבים הוצתו ככל הנראה מבקבוקי תבערה מבסיס ליד עטרות בירושלים. כב"ה מחוז ירושלים, אתר רשמי
כלי הרכב שהוצתו, היום/אתר רשמי, כב"ה מחוז ירושלים

לאחר האירוע אמש נמסר מדובר צה"ל כי "מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מדובר בפיגוע דריסה, במהלכו המחבל זיהה את הלוחמים ששהו בנקודה לצד הדרך במהלך משימה מבצעית ודרס אותם". בצה"ל הוסיפו כי ימשיכו "לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעל לסיכול נסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

(עדכון ראשון: 23:40, 10/07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully