וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בתוך חודש: מרקל תועדה רועדת

10.7.2019 / 15:42

בזמן שסקרה מצעד כבוד לכבודו של ראש ממשלת פינלנד, נראתה קנצלרית גרמניה רועדת שוב. אחרי הפעמים הקודמות היא אמרה כי מצבה טוב ואין סיבה לדאגה. "זה חלק מתהליך שאני עוברת"

צילום: רויטרס, עריכה: נועה לוי

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תועדה היום (רביעי) רועדת בזמן פגישה עם ראש ממשלת פינלנד - בפעם השלישית בתוך חודש. גופה של מרקל רעד בזמן שהיא עמדה לצדו של ראש הממשלה החדש, אנטי רינה, בזמן שסקרו מצעד צבאי עם הגעתו לברלין. דובר מטעמה של מרקל אמר כי מצבה תקין וכי הפגישה עם רינה תימשך כמתוכנן. בתחילת מסיבת העיתונאים שלהם שהתקיימה כשעה קלה לאחר מכן, היא נראתה מחייכת. במסיבת העיתונאים אמרה מרקל "אני בסדר, אנשים לא צריכים לדאוג לי. זה חלק מתהליך שאני עוברת''.

מרקל, שנמצאת באמצע הכהונה הרביעית והאחרונה שלה, מנהיגה את גרמניה מאז 2005 ואמורה לסיים את תפקידה ב-2021, אלא אם הבחירות יוקדמו. לא ידוע על בעיות רפואיות שמהן היא סבלה בעבר, והיא דווקא הוכיחה סיבולת רבה בעת שיחות מרתוניות שקיימה לאורך הלילה במהלך הקדנציה הארוכה שלה, שבה ביססה את מעמדה כמנהיגה החזקה ביותר ביבשת.

עוד בוואלה! NEWS
מרקל רעדה לעיני המצלמות ועוררה דאגה: "הזדקקתי למים"
מרקל תועדה רועדת שוב: "הקנצלרית בסדר גמור"
מרקל על הרעידות: "אני בסדר, אין שום דבר מיוחד לדווח"

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל רועדת לצד ראש ממשלת פינלד, 10 ביולי 2019. רויטרס
רעדה במהלך מצעד צבאי לצד ראש ממשלת פינלד. מרקל לצד רינה, היום/רויטרס

הרעידה הראשונה שלה התרחשה ב-18 ביוני, כשנפגשה עם נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי, אבל לאחר מכן היא אמרה כי היא חשה טוב יותר ושתתה מים. בפעם השנייה, זה קרה בעת פגישה עם הנשיא פרנק-וולטר שטיינמאייר ב-27 ביוני, אך גם אז אמר הדובר שלה כי מצבה טוב והיא טסה לפסגת G20 כמתוכנן.

במקרה שמרקל לא תוכל להמשיך בתפקידה, הנשיא ימנה את אחד מחברי הממשלה כקנצלר זמני עד שהפרלמנט יבחר אחד חדש. זה לא צפוי להיות סגנה של מרקל, אולף שולץ מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית, השותפה לקואליציה בהנהגת המפלגה הנוצרית-דמוקרטית של מרקל.

עוד באותו נושא

לבקשת וואלה! NEWS: הותרה לפרסום פרשה בינ"ל של חטיפה וסחר בתינוקות

לכתבה המלאה
קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל רועדת לצד ראש ממשלת פינלד, 10 ביולי 2019. רויטרס
קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל רועדת לצד ראש ממשלת פינלד, 10 ביולי 2019/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully