וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל תועדה רועדת שוב: "הקנצלרית בסדר גמור"

27.6.2019 / 10:46

בזמן פגישה עם נשיא גרמניה, מרקל נצפתה רועדת בפעם השנייה בתוך שבוע וחצי. הדובר שלה מרגיע: "היא תשתתף בכל האירועים כמתוכנן"

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תועדה היום (חמישי) רועדת שוב כשהיא נפגשה עם הנשיא פרנק-וולטר שטיינמאייר, בפעם השנייה בתוך שבוע. עם זאת, הדובר של מרקל, בת 64, אמר כי מצבה טוב וכי היא תשתתף בהשבעת שר משפטים חדש בהמשך היום, כמו גם בפסגת G20 ביפן בסוף השבוע. "הכול מתקיים כמתוכנן, הקנצלרית בסדר גמור", אמר.

ביום שלישי שעבר היא נראתה רועדת כשנפגשה עם נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי, אבל בהמשך היא אמרה שהיא חשה טוב יותר אחרי ששתתה קצת מים.

ברלין, כמו חלקים נוספים בגרמניה ובאירופה, נתונה לגל חום חריג. מרקל השתתפה בטקס פרידה משרת המשפטים קתרינה ברלי, שעוזבת את תפקידה כדי לשמש חברה בפרלמנט האירופי. מרקל, שלה אין היסטוריה של מחלות רפואיות חמורות, סירבה לקבל כוס מים שהוגשה לה בזמן הנאום והיא שילבה ידיים אחרי שרעדה.

לקריאה נוספת
מרקל רעדה לעיני המצלמות ועוררה דאגה: "הזדקקתי למים"

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תועדה רועדת, 27 ביוני 2019. רויטרס
מרקל והנשיא, היום/רויטרס

בחודש אוקטובר הודיעה מרקל כי לא תתמודד על כהונה נוספת לראשות מפלגתה הנוצרית-דמוקרטית, שאותה היא מנהיגה מאז שנת 2000, חמש שנים לפני שנבחרה להנהגת גרמניה. חודשיים לאחר מכן נבחרה אנגרט קרמפ-קארנבאוור, המקורבת למרקל, לראשות המפלגה.

הבחירות הבאות בגרמניה יתקיימו ב-2021, אם הן לא יוקדמו לאור הקואליציה השברירית של מרקל עם הסוציאל-דמוקרטים המחפשים את עצמם מחדש בעקבות שפל היסטורי בבחירות ובסקרים.

עוד באותו נושא

אירופה רותחת: שיאי החום נשברו בגרמניה, בספרד 45 מעלות

לכתבה המלאה
קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תועדה רועדת, 27 ביוני 2019. רויטרס
לא ידוע על בעיות בריאותיות. מרקל, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully