וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל על הרעידות: "אני בסדר, אין שום דבר מיוחד לדווח"

קנצלרית גרמניה התייחסה לראשונה לתקריות שהעלו חששות לגבי מצבה הרפואי, ואמרה כי היא מאמינה שהתגובה שלה "תיעלם במהירות שבה היא הופיעה". במהלך פסגת ה-G20, היא נראתה נינוחה וקיימה שיחות עם מנהיגים רבים

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי היא "בסדר" אחרי שתועדה פעמיים רועדת בציבור בתוך שבוע וחצי. בהתייחסות ראשונה למקרים שעוררו דאגה לגבי בריאותה, אמרה אתמול (שבת) מרקל - שתהיה בת 65 בחודש הבא - כי היא משוכנעת שהתגובה הזו "תיעלם בדיוק כפי שהיא הופיעה". מרקל, שאמרה את הדברים בפסגת ה-G20 שננעלה אתמול באוסקה, יפן, נשאלה מה גרם לה לרעוד ואם היא ראתה רופא בעניין, השיבה: "אין שום דבר מיוחד לדווח".

ביום חמישי, היא נראתה רועדת למשך כשתי דקות בטקס בברלין, כשהיא אוחזת את זרועותיה עד שהיא התייצבה. היא דחתה את כוס מים שהוגשה לה, ובהמשך היום השתתפו באירועים נוספים. בתקרית הקודמת, מאמצע החודש, היא נראתה רועדת לצדו של נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי בזמן שעמדו תחת השמש הקופחת. גם ב-2017 היה לה אירוע דומה, בעת ביקור במקסיקו, כשגם אז היא תלתה זאת בחום הכבד.

מרקל, שנמצאת באמצע הכהונה הרביעית והאחרונה שלה, נפגשה בעת הפסגה עם מנהיגים מרחבי העולם, בהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן. דובר ממשלתה פרסם סרטון שלה בטוויטר שבה היא נראית נואמת ועומדת בצורה נינוחה.

מרקל מנהיגה את גרמניה מאז 2005 והיא אמורה לסיים את תפקידה ב-2021, אלא אם הבחירות יוקדמו. לא ידוע על בעיות רפואיות שמהן היא סבלה בעבר, והיא דווקא הוכיחה סיבולת רבה בעת שיחות מרתוניות שקיימה לאורך הלילה במהלך הקדנציה הארוכה שלה.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תועדה רועדת, 27 ביוני 2019. רויטרס
מרקל אוחזת את ידיה בזמן שרעדה, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully