וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב שיחק עם נכדתו על הסיפון - והיא נפלה אל מותה מהחלון

בת שנה וחצי מארה"ב הצטרפה למשפחתה בהפלגה בספינה, שבמהלכה היא שיחקה עם סבה בחדר האוכל, בזמן עגינה בפורטו ריקו. אחרי שהוא הושיב אותה על חלון - היא איבדה שיווי משקל ומתה. חברת רויאל קריביאן: "עצובים מאוד מהאירוע הטראגי, הלב יוצא למשפחה"

ספינת תענוגות של חברת רויאל קריביאן בהפלגה לקובה. 09 ביולי 2019. AP
ספינת תענוגות של חברת רויאל קריביאן בהפלגה לקובה/AP

פעוטה בת שנה וחצי מארצות הברית נפלה אל מותה ביום ראשון האחרון מסיפון ספינת התענוגות "רויאל קריביאן", שעגנה בסן חואן, פורטו ריקו - כך הודיע דובר רשות הנמלים המקומית, חוסה כרמונה. הפעוטה שיחקה עם סבא שלה בחדר האוכל על הסיפון, שכולל חלונות גדולים וחלונית אחת שפתוחה. הסב הושיב את נכדתו על החלון - והיא איבדה את שיווי המשקל ונפלה.

המשטרה עוד חוקרת את האירוע שהוגדר כתאונה וגופה של הפעוטה הועברה ליחידה לזיהוי פלילי בעיר. דובר רשות הנמלים כרמונה אמר כי "לצערנו הרב, היא מתה כבר מעוצמת הנפילה".

לפי תחנת המשטרה בעיר, אביה של הפעוטה הוא שוטר בדרום בנד שבאינדיאנה. בתחנה צייצו בחשבון הטוויטר שלהם כי הם מוסרים את "תנחומיהם הכנים" לשוטר ולמשפחתו שנמצאת "בתקופה קשה, בעקבות האובדן הטראגי של הילדה שלהם בזמן שהיו בפורטו ריקו". בתחנה גם ביקשו מהקהילה להתפלל ולכבד את הפרטיות של כל המשפחה.

עוד בעולם:
"אימא שלך מתה": מגיש בגאורגיה השתלח בפוטין "הכובש" בשידור
איחוד האמירויות מסיגה כוחות מתימן בצל המתיחות עם איראן
איראן במסר לבריטניה: תפיסת מכלית הנפט לא תעבור ללא תגובה

ספינת תענוגות של חברת רויאל קריביאן בהפלגה לקובה. 09 ביולי 2019. AP
"הלבבות שלנו יוצאים למשפחה". ספינת רויאל קריביאן בקובה/AP

התינוקת נסעה לסאן חואן עם הוריה, אחיה וארבעת הסבים והסבתות. הם עלו על האונייה, אשר יכולה לשאת יותר מ-4,500 נוסעים. הספינה הייתה אמורה לצאת למסע של שבוע ב-20:30 ביום ראשון, אך הנפילה קרתה באזור השעה 17:00, לפי דובר רשות הנמלים.

"אנחנו עצובים מאוד מהאירוע הטראגי והלבבות שלנו יוצאים למשפחה", אמרה חברת "רויאל קריביאן". "פנינו את הצוות שלנו כדי שיעזור למשפחה בכל המשאבים הדרושים להם, מתוך כבוד לפרטיות שלהם, אנחנו לא מתכוונים להגיב עוד על האירוע".

נפילות מספינות שיוט אינן חסרות תקדים: ביום חמישי, חבר צוות קרניבל ויקטורי נראה נופל מהסיפון במרחק של 30 קילומטרים צפונית מערבית לקובה. משמר החופים בארצות הברית חיפש את הגבר בן ה-37, אך לא מצא אותו ולאחר יותר מ-45 שעות השהה את החיפושים.

"משמר החופים אינו מעריך את המספר הכולל של נפילות מספינות בכל שנה", אמר דובר משמר החופים ג'ונתן לאלי. עם זאת, לדבריו, "לכל ספינת תענוגות יש תוכנית בטיחות", והן נדרשות לתת תדריך בטיחותי. משמר החופים הוסיף כי הוא "מייעץ בחום" לנוסעים שעולים על ספינות לעקוב אחר כל כללי הבטיחות והתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully