וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בטבריה: רוכב אופנוע בן 54 החליק - ונהרג

9.7.2019 / 8:21

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לכניסה הדרומית של העיר בעקבות דיווח על תאונה עצמית של אופנוען. הצוותים העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים פוריה, שם נקבע מותו

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בן 54 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונה עצמית בכניסה לטבריה. על פי נתוני עמותת אור ירוק ההרוג הבוקר הוא הרוכב ה-29 שנהרג מתחילת 2019 בתאונת דרכים לעומת 26 רוכבים שנהרגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

זמן קצר לפני השעה חמש בבוקר התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום על רוכב אופנוע שהחליק בשדרות אליעזר קפלן. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירה והעניקו טיפול רפואי לפצוע. בהמשך, תוך ביצוע פעולות החייאה, פונה הפצוע לבית החולים פוריה במצב אנוש כשהוא סובל מחבלה רב-מערכתית.

הפרמדיקים של מד"א טאלב עבדאללה ועופרי אלוני סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק ממנו שכב על הכביש גבר בשנות החמישים מחוסר הכרה עם חבלה רב-מערכתית ופגיעת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

עוד בוואלה! NEWS:
יוצאי אתיופיה הפגינו בתל אביב: "הילדים האלו הם שלנו"
הלך לעולמו אחרון אנשי הצוות על ספינת המעפילים "אקסודוס"
שור נגח בנער בן 17 בחווה במועצה האזורית באר טוביה; מצבו בינוני

תאונה עצמית ברחוב מוריה בחיפה. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
תאונה עצמית ברחוב מוריה בחיפה/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

בחיפה נהגת רכב פרטי איבדה הבוקר את השליטה על רכבה, פגעה ברכב וסטתה מנתיב הנסיעה לחצר סמוכה עד שנבלמה בקיר מבנה מגורים בשדרות מוריה בעיר. לוחמי האש אשר הגיעו למקום דיווחו כי אין לכודים במקום, ופעלו לניתוק מקורות אנרגיה.

אתמול נפצע רוכב אופנוע בן 20 באורח בינוני לאחר שהתנגש ברכב פרטי בכביש 40, סמוך לנחלים. חובשים ופמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח בילינסון. מוקדם יותר באותו היום נהרג הולך רגל כבן 60 בתאונת דרכים בכביש 431 בסמוך למחלף ענבה לכיוון מערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully