וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר שנפצעה בדרך למקלט: תושבת אשקלון הלכה לעולמה

7.7.2019 / 16:54

רבקה ג'מיל בת ה-89 נחבלה בגבה כשנסה לכיוון הממ"ד בביתה בעת מתקפת רקטות מרצועת עזה בחודש מאי. כתוצאה מכך, ג'מיל נפצעה קשה, אושפזה בבית החולים ברזילי ועם הזמן מצבה הדרדר עד שנקבע מותה. היא הותירה אחריה חמישה בנים

רבקה ג'מיל, תושבת אשקלון שנפטרה חודשיים לאחר סבב הליחמה בעזה. אתר רשמי
נחבלה כשנסה לממ"ד בעת מטח רקטות מעזה, רבקה ג'מיל/אתר רשמי

רבקה ג'מיל, תושבת אשקלון בת 89 שנפצעה באורח קשה בנפילה בסבב הלחימה האחרון בעזה, הלכה לעולמה היום (ראשון) בבית החולים ברזילי בעיר. ג'מיל נפצעה בגבה לאחר שהחליקה בעת שברחה לכיוון הממ"ד בביתה במהלך מטח רקטות שנורה מהרצועה לכיוון ישראל בחודש מאי.

כתוצאה מהנפילה, ג'צחך שברה חולייה בגב, אושפזה, אך גילה המבוגר לא אפשר לצוות הרפואי לטפל בה בצורה המיטבית. עם הזמן היא חוותה סיבוכים רפואיים בהם ריאותיה התמלאו במים, כליותיה הפסיקו לעבוד, ומצבה הדרדר עד שלבסוף היא מתה.

ג'מיל גידלה חמישה ילדים. אחד מהם, ראובן, סיפר כי היא הייתה אלמנת צה"ל שהתאלמנה בגיל 40. "אבא שלי נהרג מהפגזה במלחמת יום כיפור. כולנו בעלי השכלה, השקיעה בנו ונתנה את כל כולה".

עוד בוואלה! NEWS:
מכת תאונות העבודה: שני פועלים נהרגו באשקלון ובמושב סמוך לקריית מלאכי
"חזית לשמירת הילדים": הורי הפעוטונים יפגינו ברחבי הארץ
דיווח בארה"ב: מיליארדר יהודי מניו יורק נאשם בסרסור בנשים

רבקה ג'מיל, תושבת אשקלון שנפטרה חודשיים לאחר סבב הליחמה בעזה. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
רבקה ג'מיל/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, מסר את תנחומיו למשפחה: "מילים לא יוכלו לתאר את גודל האובדן ואת הצער שנפל על המשפחה היקרה. לצערי, רבקה היא קורבן נוסף של המציאות הביטחונית הקשה שאנחנו מתמודדים איתה, גם עם תום האזעקות, וכולי תקווה שהיא תהיה גם הקורבן האחרון. תנחומיי מקרב לב למשפחה, שלא תדעו עוד צער".

מטעם עיריית אשקלון נמסר כי העירייה "משתתפת בצער משפחת ג'מיל על פטירתה של אם המשפחה, רבקה. צוות עובדות סוציאליות מטעם אגף הרווחה והשירותים החברתיים נמצא בקשר ישיר עם המשפחה ומציע לה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully