וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: מיליארדר יהודי מניו יורק נאשם בסרסור בנשים

ג'פרי אפשטיין בן ה-66 הואשם בעבר בהסדר טיעון בשידול קטינות, ריצה 13 חודשי מאסר ונרשם כעבריין מין. לפי הדיווחים, אפשטיין יואשם כי שכר לכאורה קטינות לעיסויים ותקף אותן מינית בבתיו בניו יורק ובפלורידה. הלילה הוא נעצר ומחר יופיע בפני בית המשפט

ג'פרי אפשטיין. Creative Commons
ג'פרי אפשטיין/Creative Commons

המיליארדר האמריקני ועבריין המין ג'פרי אפשטיין נעצר הלילה (ראשון) שוב ונאשם בסחר בנשים - כך דווח בכלי תקשורת אמריקניים. גורמים ברשויות אכיפת החוק, שדיברו בעילום שם, אמרו כי הוא נעצר בניו יורק ומחר יופיע בפני בית משפט. העבירות המיוחסות לו מגיעות עד לתחילת שנות ה-2000, והן הגיעו ברקע מחלוקת סביב הסדר טיעון שאליו הגיע בעבר כדי לסיים את החקירה הפדרלית נגדו. עורך דינו טרם הגיב.

לפי הדיווחים, שפורסמו לראשונה ב"דיילי ביסט", אפשטיין יואשם כי שכר לכאורה קטינות לעיסויים ותקף אותן מינית בבתיו בניו יורק ובפלורידה. אפשטיין בן ה-66, שהיה מיודד עם הנשיא דונלד טראמפ ועם הנשיא לשעבר ביל קלינטון, הואשם בעבר בניצול מיני של עשרות קטינות, אך הוא הגיע להסדר טיעון שבמסגרתו הודה בעבירה של שידול קטינות מתחת ל-18. בכך הוא נמנע ממאסר עולם, ובמקום זאת ריצה 13 חודשי מאסר ונרשם כעבריין מין.

מוקדם יותר השנה קבע שופט בפלורידה כי התביעה הפדרלית עברה על החוק כשלא עדכנה את הקורבנות של אפשטיין על הסדר הטיעון בזמנו. השופט בוחן עתה אם ההסדר תקף בכלל. בעקבות הפסיקה, הבית הלבן אמר כי הוא יבחן את תפקידו של שר העבודה אלכסנדר אקוסטה, שאישר את ההסדר במסגרת תפקידו הקודם כתובע פדרלי. בדצמבר, אפשטיין מנע מקורבנותיו לכאורה להעיד נגדו כשהגיע להסדר בתביעה אזרחית ברגע האחרון.

לקריאה נוספת:
תביעה: "הנסיך הבריטי אנדרו ניצל אותי כשפחת מין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully