וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה נפלה מהשמיים: נוסע שהסתנן למטוס צנח לגינה בלונדון

גופתו של הנוסע נמצאה בחצר פרטית בבירת בריטניה, אחרי שלפי החשד נכנס לתא המטען של מטוס שעשה את דרכו מקניה להית'רו. בהנהלת החברה ובמשטרה המקומית חוקרים את התקרית. "היה בום, ראיתי דם על כל הקירות"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נוסע אלמוני נפל במהלך טיסה מעל לונדון וגופתו נמצאה ביום ראשון האחרון בגינה פרטית בשכונה דרומית בבירה, מטרים בודדים ליד אדם שהשתזף - כך דווח בכלי תקשורת במדינה. על פי החשד, הגופה הייתה קשורה לתא המטען במטוס חברת "קניה אירווייס", שיצא מנמל התעופה הבינלאומי בניירובי ועשה את דרכו לשדה התעופה הית'רו בלונדון. הנהלת החברה מסרה היום כי היא פתחה בחקירה.

יום לאחר המקרה, אמרו במשטרת לונדון כי הקורבן נפל מתא המטען כשהמטוס התקרב לנמל התעופה בלונדון. סוכנות הידיעות PA ציטטה את אחד השכנים, שתיאר כי שמע "בום" כשהגופה נחתה על הקרקע. "היו עליו כל הבגדים שלו והכול. התקרבתי כדי להסתכל ואז ראיתי שיש דם על כל קירות הגינה", סיפר.

עוד בעולם:
אחרי פסיקת העליון: ממשל טראמפ ביטל את שאלת האזרחות במפקד האוכלוסין
קבר אחים עם 200 גופות נמצא ליד בירת דאעש בסוריה
נציבה ונגידה ראשונות: האיחוד האירופי בחר הנהגה חדשה

חזית הבית בלונדון בוא נמצא בגינה גופתו של אלמוני שנפל במהלך טיסה מתא המטען. 03 ביולי 2019. רויטרס
חזית הבניין בו נמצאה גופת האלמוני שנפל ממטוס בגינה/רויטרס

גורמים רשמיים פועלים לבסס את זהותו של הקורבן ובהודעה הרשמית של המשטרה נאמר כי "בדיקה שלאחר המוות תבוצע בבוא העת". עם זאת, במשטרה שוללים כי הרקע למקרה פלילי וממשיכים בחקירה. עם נחיתת המטוס בנמל התעופה הית'רו, נמצאו בתא המטען תיק, מים ומעט אוכל.

תושב השכונה, שיצא לבדוק מה קרה, אמר לסוכנות הידיעות PA כי "יצאתי החוצה בדיוק כשהשכן שהשתזף יצא גם הוא והוא היה נראה מזועזע מאוד". בנוסף לכך, הוא טען כי הקורבן כבר מת מהנפילה וכי הגופה הייתה "שלמה לחלוטין... בגלל שגופו היה כמו בלוק קרח".

בשנת 2015, אירע מקרה דומה כשנוסע אלמוני נפל מטיסת "בריטיש אירוויס" מיוהנסבורג שבדרום אפריקה ונחת על גג בניין בזמן שהמטוס היה בדרכו להית'רו. גבר שני שהסתתר בתחתית המטוס נפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully