וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: צפו בטיגריס אימתני רודף אחרי אופנוען - ומפספס אותו בסנטימטרים

8.7.2019 / 8:44

סרטון נדיר שפורסם בפייסבוק תפס את הרגע המצמרר בו גילה אופנוען שטיגריס בנגלי טורף רודף אחריו על כביש מהיר. בסרטון ניתן לראות כיצד האופנוען ניצל בנס אחרי שהטיגריס פספס אותו ממש בסנטימטרים

נמר רודף אחרי אופנוע/יוטיוב

רגע נדיר שכמעט נגמר באסון נתפס במצלמה בוואיאנאד, מחוז קראלה שבהודו. בקטע - שפורסם בשבוע שעבר בפייסבוק וצבר תוך ימים ספורים יותר מחצי מיליון צפיות - נראה אופנוען נוסע במורד כביש מהיר כשטיגריס בנגלי אימתני רודף אחריו מבין השיחים. הנהג מבחין בטיגריס ומגביר מהירות, אולם זה קופץ לבסוף את הכביש הראשי ומנסה לשים עליו את טופריו. סנטימטרים ספורים מפרידים בינו לבין האופנוען המפוחד, אולם ממש במזל החתול הענק מתעייף לבסוף ונסוג לאחור.

גיף טיגריס רודף אחרי אופנוען. יוטיוב, צילום מסך
גיף טיגריס רודף אחרי אופנוען/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אריה תקף את מאמנו בקרקס לעיני ילדים מבוהלים: "תודה לאל שהוא לא נשך אותי בצוואר"

לכתבה המלאה

הסרטון הנדיר משך הרבה תשומת לב ברשתות החברתיות. "האופנוען ממש ניצל בנס. לאקי גאי", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "כבוד לרוכב האופנוע שלא איבד קור רוח והגביר מהירות, בזמן שהוא יודע שנמר רודף אחריו. לא בטוח שאני הייתי מצליח להישאר על הכביש". אחרים בחרו לקחת את הרגע הזה בהומור. אחת כתבה: "אני לא מבינה למה לא עצרת וליטפת את החתלתול החמוד הזה. הוא בסה"כ רצה קצת אהבה".

הטיגריס הבנגלי נמצא על סף סכנת הכחדה, ולרוב נמנע מהלגיע למרכזי אוכלוסייה, אולם בשל צימצום מרחבי המחייה שלו נרשמו בשנים האחרונות מקרים רבים של התקלויות כאלה ואף של טרף בני אדם בידי טיגריסים, כשהסברה המקובלת היא שטיגריסים שהזדקנו ואינם מסוגלים יותר לצוד חיות בר נאלצים לבחור באפשרויות תזונה אלו.הטיגריס הוא סמל תרבותי חשוב ברחבי אסיה, ונחשב לחיה לאומית בבנגלדש והודו. הטיגריס נחשב לטורף על. ממוצע המשקל של הזכרים הוא 220 ק"ג ושל הנקבות 140 ק"ג. רוב גופו של הטיגריס הבנגלי כתום ומפוספס בפסים שחורים וצרים, למעט הגחון, צידן הפנימי של הרגליים, הלחיים וכתם גדול ליד העיניים, שהם לבנים עם פספוס שחור. פרוותו משמשת כהסוואה טובה בשטחי הביצות ההבילים בהודו ובמישורי העשב היבשים בדרום-מזרח אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully