וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ מהיאכטה אל הים כדי לשחות - ולא שב: בן 18 טבע למוות באילת

2.7.2019 / 21:00

הנער וחבריו, שזה עתה סיימו כתה י"ב, שכרו את היאכטה, ובשלב מסוים כמה מהם קפצו ממנה - בעוד הוא נעלם במים. לאחר חיפושים, צוללנים איתרו את הצעיר בעומק של כ-14 מטרים כשהוא ללא הכרה. מותו נקבע בביה''ח יוספטל. קפטן הספינה עוכב לחקירה, ושוחרר למעצר בית

צילום: מד"א, עריכה: ניב מעוז

נער בן 18 מראשון לציון מת היום (שלישי) לאחר שטבע סמוך לחוף הנפרד באילת. לאחר שאותר, חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים יוספטל בעיר כשמצבו מוגדר קריטי, אולם הגיע לשם כבר כשהוא ללא רוח חיים, ולרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

כפי הנראה, הנער שכר יאכטה עם כ-15 מחבריו שזה עתה סיימו כתה י"ב. בשלב מסוים כמה מהם החליטו לקפוץ למים ולשחות - אך הוא נעלם במים. על פי זק"א, לאחר כ-20 דקות של חיפושים, צוללנים איתרו את הצעיר בעומק של כ-14 מטרים כשהוא ללא הכרה. הוא הובא למרינה, ושם החל כאמור לקבל טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר כי מבירור ראשוני עולה כי הצעיר שעלה לשייט יחד עם חבריו על יאכטה במפרץ אילת טבע בסמוך ליאכטה, ככל הנראה בזמן שנכנס יחד עם אחרים לים. עוד נמסר כי קפטן הספינה עוכב לחקירה, וכעבור כמה שעות שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים. נפתחה חקירה לנסיבות האירוע.

לקריאה נוספת:
אחרי יומיים של מאבק על חייו: מת הפעוט שטבע בבריכה בגוש עציון
לאחר שטבע למוות בבריכה פרטית: אבריו של אלירן בן הארבע נתרמו
בחוף לא מוכרז: גבר בן 28 טבע למוות בעכו

חוף הים באילת. ShutterStock
שתי טביעות קטלניות ביומיים. חופי אילת/ShutterStock

"כשהגענו לחוף, הגיעה לעברנו סירה שמשתה מהמים צעיר בן 18 מחוסר הכרה, לאחר שטבע", סיפר חובש מד"א אליאן זזון, "הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והתחלנו מיד בהענקת טיפול רפואי מציל חיים, שכלל ביצוע פעולות החייאה מתקדמות. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח, תוך כדי פעולות החייאה, כשמצבו קריטי".

אתמול בבוקר נמשה מהים גבר כבן 70 שטבע בחוף קיסוסקי באילת. צוות של מד"א ביצע פעולות החייאה באיש ולאחר שהוחזר לו הדופק הוא פונה לבית החולים יוספטל בעיר, שם נקבע מותו.


(עדכון ראשון: 14:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully