וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רוכבי אופניים נצמדים לעוברי אורח וחוטפים את הטלפון מהיד

30.6.2019 / 18:31

חקירה סמויה שערכה המשטרה העלתה כי שני נערים נהגו לעקוב אחר עוברי אורח ששוחחו בטלפון הנייד באמצעות אופניים חשמליים. השניים, כך על פי החשד, המתינו לרגע הנכון, ואז חטפו את המכשירים מידיהם ונמלטו. נגד השניים הוגש כתב אישום

צילום: דוברות משטרה

המשטרה עצרה ביום רביעי שעבר שני נערים בני 12 ו-17 מתל אביב, זאת בחשד למעורבותם בכמה אירועים של חטיפות רכוש נגד עוברי אורח. המשטרה ניהלה חקירה סמויה בעניינם של השניים, זאת לאחר שבשבוע שעבר התקבלו דיווחים על גניבות מאזרחים ברחוב יהודה הימית והנמל ביפו.

על פי אותן תלונות, עלה כי נערים על אופניים חשמליים "צדו" אזרחים תמימים ברחוב בעודם משוחחים במכשיר הטלפון הסלולרי שלהם. החשודים עקבו אחר האזרחים, ואז ברגע של הזדמנות חוטפו מהם את הטלפון ונמלטו.

עוד בוואלה! NEWS:
איזנקוט לא יתמודד בבחירות. אך בידיו קלף שעלול להלחיץ את נתניהו
פנייה ליועמ"ש: "האיסור על כניסת ערבים לפארק בעפולה - לא חוקי"
שכר העובדים ישולם: בוטלה השביתה שתוכננה במעברי הגבול בנתב"ג

גניבת רכוש מעוברי אורח במרכז. אתר רשמי
מתוך תיעוד הגניבה/אתר רשמי

בתיעוד שהגיע לידי המשטרה ניתן לראות כיצד רוכב אופניים מתקרב לעובר אורח, בזמן שזה מששוחח בטלפון הנייד. כמה דקות לאחר מכן, העיף הרוכב את הטלפון מידו של האזרח ונמלט עמו במהירות מהמקום.

במסגרת החקירה הסמויה של המשטרה, פוענחה זהותם של שני הנערים והם נעצרו כבר בשבוע שעבר. במהלך היום הגישה המשטרה באמצעות יחידת תביעות הנוער של מחוז תל אביב כתב אישום נגד שני הקטינים ומחר צפויים להגיש נגדם כתב אישום נוסף בגין האירוע השני אותו ביצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully