וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרה את הפעוט כדי להאכילו: ביהמ"ש דן במעצר גננת מראש העין

חוקרי המשטרה טענו בדיון הארכת מעצרה של צעירה בת 25, שחשודה בתקיפת פעוטות בפעוטון שבו עבדה, כי נהגה להאכיל בכוח ילדים ובמקרים נוספים הכתה פעוטות שחלפו לצידה. "הילדים שלנו הם לא שקי חבטות של אנשים חולים, צריך מצלמות", אמר אחד האבות

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרה של צעירה בת 25 שניהלה פעוטון בביתה בראש העין ונחשדת שתקפה פעוטות. במשטרה התקבלה תלונה על חשד לאלימות, ורק לאחר שהחוקרים צפו במצלמות מתוך גן הילדים הם הבינו את חומרת המעשה. חוקרי המשטרה סבורים כי כל הילדים בפעוטון סבלו מההתעללות מצד מנהלת הפעוטון, כרמל מעודה.

לפי החשד, המטפלת הכתה את הפעוטות בכמה הזדמנויות. בדיון תוארו על ידי המשטרה כמה מקרים מזעזעים נוספים. לפי אחד התיאורים, הצעירה קשרה ילד כשידיו קשורות לאחור לכיסא למשך חצי שעה, ובהזדמנות אחרת קשרה את ידיו מאחורי הכיסא למשך 50 דקות כדי להאכילו בארוחת הצהריים. בדיון בבית המשפט תואר מקרה של ‏ילדה שסובבו לה את היד כמה פעמים, ילד שהגננת סטרה לו כשעבר בקרבתה, וילד נוסף שערמו על גבו מזרונים.


עוד בוואלה! NEWS:
עריק ראשון מהעבודה: יאיא פינק מצטרף למפלגתו של אהוד ברק
"חגג את החיים": הדי ג'יי רונן דהן נורה למוות במקסיקו

גן ילדים מושבת בשדרות בעקבות המצב הביטחוני בדרום 26 במרץ 2019. ראובן קסטרו
גן ילדים מושבת בשדרות בעקבות המצב הביטחוני בדרום 26 במרץ 2019/ראובן קסטרו

במהלך הדיון היום בבקשת המשטרה להאריך פעם נוספת את מעצר הגננת סיפר חוקר במקרים נוספים האכילה בכח ילדים עד שהקיאו תוך שהם ממררים בבכי. גורם בכיר במשטרה אמר כי "ככל שאנחנו מעמיקים בחקירה אנחנו מבינים מה התחולל בגן. לא ידוע לנו איך החשודה ניהלה את הגן ואיזה יחס אלים היא העניקה לילדים".

במהלך הדיון היום בפני השופטת אופיר כתבי רבלין הציג החוקר את הסרטונים. החוקר רנ"ג פנחס פינטו סיפר כי בגן היו 15 פעוטות "בסרטון רואים ילד קטן בן שנה כשהוא זוחל והגננת מטיחה על ראשו שני מזרנים הוא נופל מהכיסא ובוכה. במקום לנשק אותו היא מרביצה לו בשלוש סטירות".השופטת כתבי רבלין האריכה את מעצרה בשלושה ימים כתבה בין היתר בהחלטתה כי החשד הסביר התעצם ומלמד על אירועים קשים נוספים.

הורים לילדים בפעוטון הגיעו לבית המשפט הבוקר. "הגיע הזמן שמערכת המשפט תעשה לדבר הזה סוף שזו תהייה הפעם האחרונה, שבתי המשפט יעשו תקדים לדבר הזה". לדבריו, "הילדים שלנו הם לא שקי חבטות של אנשים חולים, של אנשים מטורפים של אנשים שפוגעים בילדים וחסרי ישע. שיהיו פה מצלמות בגני הילדים, לא מצלמות של הגננת- מצלמות בפיקוח בשידור חי לכל ההורים. אנחנו גמורים, גמרו לנו את החיים יש פה 18 משפחות מרוסקות".

"הילדים פה צועקים, הילדים שלנו מדממים מהפה, מהידיים, מהרגליים. גמרו אותם, הילדים האלה פצועים נפשית ופצועים פיזית. את הצלקות האלה, אנחנו ההורים ניקח איתנו לכל החיים אבל את הילדים האלה אנחנו צריכים לשקם. שזה לא יקרה בגן הבא, שזה לא יקרה בשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully