וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את הארנקים - ואת אלפי השקלים: המדריך המלא לחופש הגדול

30.6.2019 / 8:50

מיליון וחצי תלמידים בבתי הספר היסודיים וגני הילדים וכ-140 אלף עובדי הוראה ייצאו מחר לחופש. אלו פעילויות מציע משרד החינוך בזול וכמה יעלה למשפחה ממוצעת לשרוד את הקיץ - כל הפרטים

אימא וילד משחקים בבריכה. ShutterStock
תכניות משרד החינוך מציעות סובסידיות לקייטנות ברחבי הארץ. אילוסטרציה/ShutterStock

מיליון וחצי תלמידי בית הספר היסודי וגני הילדים וכ-140 אלף עובדי הוראה ייצאו מחר (שני) לחופשת החופש הגדול בתום שנת לימודים. בשבוע שעבר כ-700 אלף תלמידי העל-יסודי יצאו לחופש. יצאנו לבדוק אלו פעילויות מציע משרד החינוך, מה הפעילויות הפרטיות המוצעות, וכמה יעלה למשפחה ממוצעת לשרוד את הקיץ.

משרד החינוך מציע להורים בעלות מוזלת מספר פעילויות בהם בתי הספר של החופש הגדלו, קייטנות דיגיטאליות, ערי הילדים והנוער, פעילויות תנועות הנוער, ארגוני הנוער ומועצות התלמידים והנוער.

עוד בוואלה! NEWS:
"בשלבים אחרונים" של תיאום: היום - מפגש הבזק של טראמפ וקים
יממה לסגירת שדה דב: נתניהו וסמוטריץ' נפגשו הלילה; בהסתדרות מאיימים בעיצומים
"חגג את החיים": הדי ג'יי רונן דהן נורה למוות במקסיקו

אימא וילד משחקים בבריכה. ShutterStock
הוצאות משפחה ממוצעת בחופש הגדול עומדים על סך 15 אלף שקל. אילוסטרציה/ShutterStock

כמה יעלה החופש הגדול להורי ישראל?

על פי נתוני המועצה הארצית לצרכנות, הוצאות משפחה ממוצעת על החופש הגדול הכוללות קייטנות, ים, בריכה, סרט, פיצה וכו' עומדות על כ-15 אלף שקל בחודש. לא כולל חופשה בארץ או בחו"ל וימי החופשה שלוקחים ההורים על מנת להיות עם הילדים.

בתי הספר של החופש הגדול נכללים בתכנית משרד החינוך, ולמרות ההבטחות כי תיתן מענה לגני הילדים, הם מיועדים רק לתלמידי כיתות א'-ג' ותחל מה-1 ביולי ועד ה-21 ביולי בין השעות 8:00-13:00. תכניות משרד החינוך לחופשת הקיץ מציעות להורים עלויות מסובסדות.

מעבר לכך, מאחר ובית הספר של החופש הגדול הוא עד השעה 13:00, הורים שיצטרכו סידור עד לשעות אחר הצהריים ישלמו לילד בבית הספר היסודי לצהרון תוספת של 850 שקל. מעון לפעוט מסובסד על ידי המדינה יעלה כ-2,500 שקל לחודש יולי ו-2,500 שקל לחודש אוגוסט, למרות שבחודש זה המעון יפעל עד ה-8 לחודש קייטנה בחודש אוגוסט למשך 3 שבועות תעלה בממוצע כ-2,500 שקל. בנוסף, קייטנה לילד בגן תעלה 3,500 שקלים.

מטיילים בקייקי הגושרים, 15 ביוני 2019. רווה אבו, קייקי מעין הגושרים, אתר רשמי
בילויים פרטיים כרוכים בהוצאות נוספות למשפחות. מטיילים בקייקי הגושרים/אתר רשמי, רווה אבו, קייקי מעין הגושרים

ואם ההורים רוצים לקחת את הילדים לבילויים באופן פרטי כרוכות בהוצאות נוספות. כניסה לבריכה עירונית בממוצע תעלה לילד כ-45 שקל. בדקנו מספר בריכות ברחבי הארץ בהם בפתח תקווה, רחובות ובתל אביב.

משתזפים בחופי תל אביב 23 במאי 2019. ראובן קסטרו
איך שורדים את הקיץ ובזול. חופי תל אביב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully