וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 4 נחנקה מאכילת ענבים בגן ילדים בנתניה; מצבה קשה

26.6.2019 / 17:15

הילדה נמצאה בגן הילדים כשהיא מחוסרת הכרה ובסמוך אליה מפוזרים פירות. "שלפתי מגרונה ענב קטן שלם וכעבור שניות ליבה שב לפעום והיא החלה לנשום", סיפר פארמדיק מד"א שהגיע למקום. היא פונתה לטיפול בבית החולים לניאדו בעיר. אם אחת הילדות בגן: "הסיטואציה מאוד מדאיגה"

עריכה: תומר לוי

ילדה בת 4 נחנקה היום (רביעי) בעת שאכלה ענבים בגן ילדים בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בילדה פעולות החייאה ושלפו מגרונה את הענב ופינו אותה במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר.

פראמדיק מד"א יואב ליבוביץ סיפר: "קיבלנו את הקריאה על הילדה שנחנקה בגן ודיווחו לנו בקשר שמבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות להוצאת הגוף הזר בהדרכה טלפונית של חובשת במוקד. תוך דקות בודדות הגענו למקום וראינו בתוך הגן ילדה כבת 4 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ובסמוך אליה מפוזרים פירות".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה פשטה על משרדי חברת לובינג גדולה; 3 ממנהליה עוכבו לחקירה
אתגר לעליונות ארה"ב: הפלת המל"ט חשפה את יכולותיה המתקדמות של איראן
רעידת אדמה קלה בעוצמה 3.7 הורגשה באזור ים המלח

בית חולים לניאדו, יוני 2019. אור רביד
פינוי הילדה לבית החולםי, היום/אור רביד

לדברי איש הרפואה, "מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשידעתי שהאירוע בהול וכל שניה קריטית. תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד שלפתי מגרונה של הילדה ענב קטן שלם וכעבור שניות בודדות ליבה של הילדה שב לפעום והיא החלה לנשום. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות והחדרת צינור מיוחד לקנה הנשימה ופינינו אותו במהירות לבית החולים לניאדו בעיר כשמצבה קריטי".

אחת מהאימהות שילדה מתחנך בגן סיפרה לוואלה! NEWS שמנהלת הגן פנתה מוקדם יותר להורים בקבוצת הווצאפ ועדכנה על מקרה החנק. ההודעה יצרה לחץ בקרב ההורים. לא עבר הרבה זמן וביקשו מההורים לנסות לאסוף את הילדים מוקדם יותר.

אמא אחרת סיפרה כי "הסיטואציה מאוד מדאיגה, הגעתי עכשיו לאסוף את הילדה שלי ולא נתנו לי להכנס לקחת את הילדים, אלא שסייעת יוצאת ומוציאה את הילדה כאילו מישהו מסתיר משהו. מחזה לא נוח"

עוד באותו נושא

"הייתה ילדה של אושר": משי בת השלוש נחנקה למוות בבית בתל אביב

לכתבה המלאה
עדכון בקבוצת הווצאפ של הגן אודות ילדה שנחנקה מאכילת ענבים בגן ילדים בנתניה. אתר רשמי
התכתבות מקבוצת הווצאפ המשולבת של ההורים וצוות הגן/אתר רשמי

לפני כשלושה חודשים מתה פעוטה בת שלוש לאחר שנחנקה בזמן שאכלה בבית סבה וסבתא בתל אביב. היא פונתה לבית החולים תל השומר לאחר שנחנקה מנקניקיה על ידי צוות מד"א שביצע בה פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

(עדכון ראשון: 13:57)

גן ילדים בנתניה. אתר רשמי
גן הילדים בנתניה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully