וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על משרדי חברת לובינג גדולה; 3 ממנהליה עוכבו לחקירה

החוקרים הגיעו למשרדי גלעד יחסי ממשל ולובינג ברמת גן, המעניקה ייעוץ אסטרטגי בתחום הממשל וערכו פשיטה במקום. שלושה ממנהליה ועובדיה נחקרו באזהרה במסגרת חקירה שעניינה חשד לעבירות בתחום טוהר המידות כשנבחרי ציבור מעורבים בה. בפשיטה נתפסו מסמכים וחומרי מחשב

הפשיטה על חברת הלובינג - כל הפרטים

  • חוקרי משטרה פשטו על משרדי חברת גלעד יחסי ממשל ולובינג
  • שלושה ממנהליה עוכבו לחקירה באזהרה
  • המשטרה חוקרת חשד לעבירות מתחום טוהר המידות ונבחרי ציבור מעורבים
  • במסגרת החיפוש נתפסו מסמכים וחומרי מחשב
  • החברה: משתפים פעולה עם המשטרה באופן מלא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים במשרדי החברה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי המשטרה מהיחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, פשטו הבוקר (רביעי) על משרד חברת הלובינג (שדלנות) הגדולה - גלעד יחסי ממשל ולובינג, המעניקה ייעוץ אסטרטגי, ברחוב מנחם בגין ברמת גן. שלושה ממנהלי החברה ועובדי המשרד נחקרו באזהרה במשרדי להב 433.

החוקרים שהצטיידו בצווי חיפוש הגיעו אל משרדי חברת הלובינג במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה שעניינה חשד לעבירות מתחום טוהר המידות ומעורבים בה גם נבחרי ציבור. במסגרת החיפוש נתפסו מסמכים וחומרי מחשב. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

גלעד יחסי ממשל ולובינג הוקמה בשנת 1997 ונחשבת לאחת מהגדולות והוותיקות במשק. החברה מתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי בזירת הממשל ובעלת לקוחות רבים.

עוד בוואלה! NEWS:
בכירים בכחול לבן: לא הייתה פנייה על ביטול הבחירות או רוטציה
במשטרה מנסים לאתר חשודים נוספים אך מתעקשים: "קטוסה היה מעורב"
ספין או מהלך אמיתי? לנתניהו יש דרך ארוכה עד לביטול הבחירות

החברה, גלעד יחסי ממשל ולובינג שעליה פשטה המשטרה מוכרת מאוד במשק ומציעה שירותי לובינג, יחסי ממשל, ניהול משברים ויזמות עסקית לחברות וארגונים מובילים במשק ולחברות בינלאומיות. היא מייצגת לקוחות ממגוון רחב של תחומים, בהם: תעשייה ומסחר, בנקאות ופיננסים, פארמה, אנרגיה וסביבה, תקשורת, חינוך והשכלה גבוהה, תחבורה, חקלאות וארגונים ציבוריים. ולא ברור האם החקירה המנהלת קשורה לחברה עצמה או לאחד מלקוחותיה.

עוד באותו נושא

מבצע "מפעילים מונה": המשטרה פשטה על המוניות בת"א לקראת הקיץ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה אל משרדי החברה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחברת גלעד יחסי ממשל ולובינג נמסר: פעלנו ואנו פועלים תמיד על פי החוק, שהוא נר לרגלינו. אנו משתפים פעולה עם הרשויות באופן מלא על מנת להגיע לחקר האמת באופן מיידי.

החברה עלתה בעבר לכותרות בעקבות תחקיר שהתפרסם בתוכנית "עובדה" לפני 7 שנים על תעשיית הלובינג בישראל. בין השאר נטען כי החברה הגדולה שמפעילה קורס לוביסטים בכנסת היא אחת המובילות בתחום ומנצלת את השיטה עד הסוף. בין השאר נאמר בתחקיר עובדה כי חברי הכנסת מופעלים על ידי הלוביסטים מהחברה כדי לקדם אינטרסים מסחריים בכנסת. ממצאי התחקיר עוררו סערה והוחלט על שלילת אישורי הכניסה של כל עובדי חברת הלובינג "גלעד" ונאסר מגע של כלל הלוביסטים עם עובדי הכנסת.

(עדכון ראשון: 10:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully