וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המעונות: עזרא סיידוף הורשע בניצול מכוון ללא מרמה

26.6.2019 / 13:19

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר בשלוש עבירות של ניצול מכוון של טעות הזולת, ללא מרמה. על סיידוף יוטל עונש מאסר על תנאי, 150 שעות לתועלת הציבור וקנס בגובה עשרת אלפים שקלים. הפרקליטות: "הכרעת הדין היא מסר לעובדי ציבור"

צילום: תאגיד כאן 11, עריכה: תומר לוי

סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, הורשע היום (רביעי) בפרשת המעונות בשלוש עבירות של ניצול מכוון של טעות הזולת, ללא מרמה. במסגרת הסדר הטיעון על סיידוף יוטל עונש מאסר על תנאי, 150 שעות לתועלת הציבור וקנס בגובה עשרת אלפים שקלים.

עורכי הדין ארז פדן וג'ני אבני מפרקליטות מחוז ירושלים מסרו כי "מר סיידוף פעל ואפשר לגברת נתניהו להשית הוצאות פרטיות בסך 175 אלף שקלים על הקופה הציבורית. זאת בקשר למימון ארוחות מוכנות ממסעדות, ארוחות שף במעון ושרותי מלצרות בשווי 20 אלף שקלים נוספים".

עוד הוסיפו עורכי הדין כי "הכרעת הדין מהווה מסר לעובדי ציבור המופקדים על כספי ציבור כי מוטל עליהם כשומרי סף לעמוד על קיום הכללים והנהלים המחייבים הפרדה בין הוצאות פרטיות והוצאות ציבוריות, זאת גם כאשר מופנות אליהם בקשות והפצרות מגורמים רמי דרג לפעול בניגוד לחוק. שאחרת עלולים הם למצוא עצמם צד לצד זה על ספסל הנאשמים עם מי שהפנה אליהם את הבקשות הבלתי חוקיות, גם במעון ראש הממשלה".

לקריאה נוספת בנושא
נדחתה הבקשה לתיקון טעות בגזר הדין לשרה לנתניהו בפרשת המעונות
נתניהו על הרשעת אשתו: הסתיים מסע ציד הזוי; גורם משפטי: הוא מתכחש לעובדות
הפרקליטות: לא היינו סוגרים את התיק בלי הרשעה של שרה נתניהו

חקירות שרה נתניהו ועזרא סיידוף , בימ"ש השלום ירושלים, 7 באוקטובר 2018. עמית שאבי, ידיעות אחרונות, פול צלמים
הורשע. סיידוף/פול צלמים, עמית שאבי, ידיעות אחרונות

לפני כשבועיים הורשעה שרה נתניהו בניצול מכוון של טעות הזולת אחרי שחתמה על הסדר טיעון במסגרת הפרשה. נשיא בית משפט השלום, השופט אביטל חן, אישר את העונש עליו הסכימו נתניהו והפרקליטות והיא תשלם קנס בגובה עשרת אלפים שקלים ופיצוי לקופת המדינה בגובה 45 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully