וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עורב בלי רגליים או גורילה גמדית? הסרטון שהצליח לזעזע את הגולשים

30.6.2019 / 8:23

עשרה מיליון גולשים עסוקים עכשיו בניסיון לפענח האם היצור שבסרטון הוא עורב מחוסר רגליים או שמא מדובר במיני גורילה מלחיצה? אלו שסבורים שזהו עורב מנסים להבין לאן רגליו וזנבו נעלמו והפתרון עוד לא לגמרי ברור

צילום מסך

כחול-שחור או לבן-זהב? יאני או לורל? עורב או שימפנזה? בכל שבוע מוצאת הרשת נושאים מוזרים להתווכח עליהם. השאלה האחרונה היא זו שהטרידה יותר מעשרה מיליון גולשים השבוע, כשסרטון בן 7 שניות הצליח להטריף אותם על דעתם - אבל גם אתם לא תצליחו להישאר אדישים אליו. בחור בשם קיטארו סימפסון צילם יצור מוזר על מדרגות מחוץ למרכז מסחרי בעיר היפנית בנגויה. במבט ראשון נראה שמדובר בגור שימפנזה קטן, אולם כשהמצלמה עושה זום-אין אנחנו מופתעים לגלות שמדובר למעשה בנשר בלי רגליים שנשען בצורה מוצרה על שתי כנפיו השריריות.

התנוחה המשונה של העורב עוררה ספקולציות רבות ברשת, ביניהן ההנחה שהעורב למעשה איבד את רגליו ולכן נאלץ לעמוד על כנפיו. מומחית העורבים מאוניברסיטת וושינגטון, קאלי סוויפט, הכחישה: "עורב בלי רגליים נחשב לעורב מת. אין לו שום סיכוי לעוף בלי רגליים ולכן אין לו גם סיכוי לשרוד". לסוויפט גם יש פתרון לתעלומה, אולם גם זה לא הצליח לשכנע את הספקנים.

שפטו בעצמכם:

עוד באותו נושא

"הציפור השחורה של צ'רנוביל": האם איש העש נראה רגעים לפני הפיצוץ בכור?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully