וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע קשישים באמצע הרחוב, חוטף את השרשרת מהצוואר ונמלט | תיעוד

25.6.2019 / 14:22

המשטרה עצרה תושב קלקיליה בחשד לגניבות סדרתיות של שרשראות מצווארם של קשישים באמצע הרחוב בכפר סבא ובפתח תקווה. החשוד תועד במצלמות האבטחה. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

המשטרה עצרה מוקדם יותר החודש שוהה בלתי חוקי תושב קלקיליה בחשד שחטף שרשראות מקשישים באזור השרון במספר הזדמנויות. החשוד בן ה-27 אותר לפני כשבועיים בכפר סבא בזכות צילומים ממצלמות האבטחה שבהם הוא נראה חוטף שרשראות מצוואר הקשישים באמצע הרחוב. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בשלושה ימים ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

במהלך חודש יוני השנה התקבלו במשטרה מספר תלונות מקשישים מהן עלה כי גבר חטף מהן שרשרת. עם קבלת התלונות החלה חקירה אינטנסיבית וסמויה לגילוי חשוד במעשה וחוקרי המשטרה הצליחו לאפיין דפוס פעולה דומה בכל האירועים, של איתור הקורבן, מעקב אחריו, חטיפת השרשרת שנמצאה על צווארו של הקורבן ובריחה במהירות מהמקום.

מקרה הגניבה הראשון התרחש ב-19 במאי השנה ברחוב לוין בפתח תקווה. הקורבן, קשישה בת 70 ישבה על ספסל בגינה הציבורית ביחד עם המטפלת שלה. מתלונתה עלה כי סמוך אליהן ישב גבר שבהמשך קם ממקומו ותלש מצווארה את שרשרת הזהב שענדה. כתוצאה מתלישת השרשרת, הקורבן נפלה ארצה.

גניבה נוספת אירעה שלושה ימים לאחר מכן ב-22 במאי, גם כן בפתח תקווה הפעם, ברחוב הרצל בעיר. הקורבן, קשישה בת 92 סיפרה לחוקרי המשטרה כי בזמן שהלכה ברחוב הרגישה כי השרשרת נתלשה מצווארה ומישהו נמלט מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מחמוד קטוסה שנאשם באונס בת ה-7 שוחרר ממעצר: "אני אדם נקי"
"את יפה ככה עם כל הדם": תקף באכזריות את גרושתו כי חשד שבגדה בו
היועץ לביטחון לאומי של רוסיה: איראן לא מהווה איום לעולם

שוהה בלתי חוקי מקלקיליה חטף שרשראות לקשישות באזור השרון. דוברות משטרת ישראל
חוטף מהצוואר ונמלט. תיעוד החשוד בגניבה מקשישות/דוברות משטרת ישראל

החשוד המשיך בגניבותיו כשהמקרה השלישי שבו חטף שרשרת מקשישה אירע ב-26 במאי ברחוב בלינסון בכפר סבא. הקורבן, קשישה בת 84, סיפרה לחוקרי המשטרה כי הלכה בסמוך לביתה כאשר לפתע ניגש אליה גבר וניסה לחטוף ממנה את השרשרת. החשוד תלש מצווארה את התליון ונמלט.

הפעם הרביעית שבה ביצע החשוד את מעשיו נגד קשישה התרחש באותו יום כשמכפר סבא המשיך החשוד אל פתח תקווה כשהתקרית התרחשה ברחוב שמפפר בעיר. הקורבן, בת 87, סיפרה כי הלכה ברחוב עם אחותה (בת 80) כשלפתע גבר חטף את השרשרת מצווארה ונמלט. הקשישה נחבלה קלות.

ב-4 ביוני התרחשה התקרית החמישית והפעם בכפר סבא. הקורבן, בן 79, סיפר כי שעה שיצא מהבניין בו מתגורר ברח' אוסטושינסקי בעיר, ניגש אליו גבר וניסה לחטוף ממנו את השרשרת שלצווארו, ניסיון שלא צלח. עוד באותו היום אירע אירוע נוסף. הקורבן, בת 77, סיפרה כי כשהייתה ברחוב גאולה בכפר סבא, הגיע אליה גבר מאחור ומשך מצווארה את השרשרת שלה.

אירוע שביעי מספר ימים לאחר מכן ב-11 ביוני. הקורבן, בת 73, סיפרה כי גבר חטף מצווארה את השרשרת בעת שהלכה ברחוב רוטשילד בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully