וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הסגרתו: "מלך הקוקאין של מילאנו" ברח מהכלא באורוגוואי

ראש כנופיית "נדרנגטה", אחד הפושעים המבוקשים הגדולים באיטליה, הצליח לברוח מבית הסוהר שבו שהה במונטבידאו, זאת בזמן שהוא מחכה להסגרתו חזרה למדינתו. על פי הודעת הממשלה, מוראביטו ו-3 אסירים נוספים ברחו דרך חור בגג הבניין. שר הפנים האיטלקי: "נמשיך לרדוף אותו"

ראש המאפייה האיטלקית, רוקו מוראביטו, בצעירותו. 25 ביוני 2019. AP
"מלך הקוקאין של מילאנו". ראש המאפיה האיטלקית בצעירותו/AP

בכיר במאפיה האיטלקית, רוקו מוראביטו, ברח מבית הכלא שבו ריצה מאסר באורוגוואי - כך הודיע אתמול (שני) משרד הפנים במדינה. זאת, בעוד הוא מחכה להסגרתו לאיטליה. מוראביטו, ראש כנופיית "נדרנגטה", הוא אחד החשודים המבוקשים ביותר באיטליה מאז 1995. הוא נעצר בשנת 2017 בפונטה דל אסטה, שם חי תחת זהות בדויה במשך כעשור. הכנופיה שהוא עומד בראשה הגיע מקלבריה והשתלטה על 80% מסחר הקוקאין באירופה.

שר הפנים האיטלקי, מתאו סאלביני, התייחס לבריחתו של ראש כנופיית "נדרנגטה" ואמר כי "זה רציני ומביך שפושע כמו מוראביטו הצליח לברוח מהכלא באורוגוואי בזמן שהוא מחכה להסגרתו לאיטליה. נמשיך לרדוף אחריו, לא משנה איפה הוא, כדי לשים אותו בכלא כמו שמגיע לו". המשטרה הוסיפה כי מוראביטו, בן 52, עומד מאחריו הברחות מאות קילוגרמים של קוקאין מברזיל לאיטליה.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
מכרו רולקסים מזויפים: "בוני וקלייד" האיטלקים נתפסו בתאילנד
זעזוע באיטליה: "כנופיית תינוקות" שדדה והכתה למוות אדם מוגבל
שבירת גפיים ב"חדרי אימה": איטליה חשפה רשת הונאה אכזרית

ראש המאפייה האיטלקית, רוקו מוראביטו, לאחר שנעצרו באורוגוואי. 25 ביוני 2019. AP
ברח דרך חור בגג ושדד חווה סמוכה בשביל כסף. רוקו מוראביטו לאחר שנתפס/AP

הפושע המבוקש, המכונה "מלך הקוקאין של מילאנו", נעצר בזמן ששהה במלון במונטבידאו, עיר הבירה של אורוגוואי. הוא התגורר בווילה מפוארת קרוב לעיר הנופש פונטה דל אסטה, מזרחית לבירת המדינה. כלי התקשורת באורווגאי דיווחו בזמן ההודעה על הסגרתו שמוראביטו הוסגר על בסיס אישומים קודמים, הקושרים אותו לפשע מאורגן ולסחר בסמים, שהונפקו במיוחד במקום לקיים משפט חדש.

בהודעת הממשלה נאמר כי מוראביטו ושלושה אסירים נוספים ברחו דרך חור בגג הבניין ביום ראשון האחרון, ולאחר מכן שדדו חווה סמוכה כדי להשיג כסף. עוד נאמר בהודעת הממשלה כי ראש כנופיית "נדרנגטה" הוא עכשיו גם חשוד של האינטרפול בשל שייכותו בשנים 1994-1988 לפשע המאורגן ובשל סחר בינלאומי בסמים.

עוד באותו נושא

מכרו רולקסים מזויפים: "בוני וקלייד" האיטלקים נתפסו בתאילנד

לכתבה המלאה
הוילה המפוארת שבה התגורר ראש המאפייה האיטלקית, רוקו מוראביטו, באורוגוואי. 25 ביוני 2019. AP
"נמשיך לרדוף אחריו, לא משנה איפה הוא". הווילה המפוארת של רוקו מוראביטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully