וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע באיטליה: "כנופיית תינוקות" שדדה והכתה למוות אדם מוגבל

שמונה צעירים, בני 17 עד 22, נעצרו בדרום המדינה בחשד שהתעללו בגבר בן 65, שחי בגפו וחסר כל. למרות ניסיונות המשטרה להעביר לו סיוע, הוא מת בבית החולים. בכמה כלי תקשורת השווה את המקרה לסרט "תפוז מכני"

ניידות משטרה מחוץ לבית בדרום איטליה, אפריל 2019. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ניידות מחוץ לביתו של האדם שהותקף, החודש/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שמונה צעירים נעצרו בדרום איטליה בחשד שעינו ושדדו גבר בן 65, שמת מהתקיפה בבית החולים - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. התביעה אמרה כי השמונה הקימו "כנופיית תינוקות", כינוי באיטלקית לכנופיית נוער, ששמה "קבוצת היתומים". עוד נטען כי הם העלו לאינטרנט תיעוד מפעילותם.

השוד האלים של אנטוניו קוזימו סטנו התרחש בעיר מנדוריה, שנמצאת במרחק של 47 ק"מ ממזרח לעיר טרנטו. לפי הדיווחים המקומיים, סטנו היה מוגבל נפשית וחי בפחד אחרי התקיפה. המשטרה ביקרה בביתו הרעוע ב-5 באפריל, אחרי ששכן התלונן על השוד שהתבצע. הם מצאו את סטנו רועד, בתת-תזונה ובלא כלום.

כמה כלי תקשורת השוו אותם לצעירים מהסרט "תפוז מכני" מ-1971, שפעלו באלימות סדיסטית. שישה מהעצורים הם בני 17, ושני הנוספים הם בני 19 ו-22. הם כינו את סטנו "האיש המשוגע מהכפר של הילד", על שם קבוצת נוער הסמוכה לביתו.

צוותי רפואה הביאו לו מזון ומים, אבל כשהמשטרה חזרה יום למחרת הם ראו שהוא לא אכל או שתה דבר, כשהוא "בקושי מצליח לפתוח את הדלת". הוא פונה לבית החולים, אך הוא מת ב-23 באפריל. לפי החשד, הוא מת מפציעות פנימיות חמורת, אבל דוח הנתיחה שלאחר המוות טרם שוחרר. לפי דיווחים מקומיים, הכנופיה הכתה אותו שוב ושוב ברחוב ובביתו, באמצעות אגרופים, בעיטות ומוטות. בשל מצבו הנפשי, הוא לא הצליח להגן על עצמו.

לקריאה נוספת בנושא:
בשל בעיות בכליות: ברלוסקוני פונה לבית חולים
חרטה את שם בעלה: ישראלית נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום
שבירת גפיים ב"חדרי אימה": איטליה חשפה רשת הונאה אכזרית

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully