וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוק זכוכית על הצוואר: שניים תקפו אדם בתחנת דלק בנתניה | תיעוד

24.6.2019 / 10:50

נגד שני תושבי העיר הוגשו כתבי אישום ובקשות מעצר עד תום ההליכים. על פי כתב האישום, השניים היכו את המתלונן בפניו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם, הפילו אותו לרצפה ותקפו אותו באגרופים ובבעיטות. התקרית האלימה תועדה במצלמות

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

מקרה חמור נוסף של אלימות בישראל: כתבי אישום ובקשות מעצר הוגשו השבוע נגד שני צעירים, תושבי נתניה, בגין תקיפת אדם נוסף בתחנת דלק ברחוב בני ברמן בעיר לפני כתשעה ימים. חקירת המשטרה העלתה כי שני הנאשמים, בני 23 ו-29, היו תחת השפעת אלכוהול בזמן המקרה, ותקפו את המתלונן נגדם לאחר שפרץ ביניהם ויכוח. התקרית האלימה תועדה במצלמות.

עוד טענה המשטרה כי אחד הצעירים היכה את המותקף בפניו, בעוד האחר משך אותו ברגלו והפיל אותו ארצה. בשלב זה הוכה המתלונן באגרופים ובבעיטות. בהמשך, נטען, ניפץ אחד החשודים בקבוק זכוכית על צווארו של המתלונן, ובעוד זה נאנק מכאבים הוא הפיל אותו לרצפה. במשטרה טענו כי לאחר שהבחין אחד התוקפים באזרח שמצלם את התקרית, הוא ניגש אליו ודרש ממנו למחוק את הצילום, כפי שאכן עשה.

לקריאה נוספת:
הקטטה ההמונית בבית הפנקייק: תושב חדרה נעצר בחשד לתקיפה
אלימות בערב חג השבועות: תיעוד הקטטות האלימות ברחבי הארץ
תיעודי האלימות הופצו ברחבי הארץ, אך המשטרה מתקשה להגיע לחשודים

תיעוד - קטטה בתחנת דלק בנתניה. אתר רשמי
חקירת המשטרה העלתה כי השניים היו תחת השפעת אלכוהול/אתר רשמי

המותקף פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו בעיר כשהוא סובל מחבלות וחתכים באוזן, והוא אף נזקק לתפירה בהרדמה מקומית. שני החשודים בתקיפה נעצרו באותו היום, והשבוע הוגש נגדם כתב אישום בגין פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף לכתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפני יומיים התרחש מקרה אלימות נוסף בעיר, הפעם בטיילת בנתניה, על רקע "חילול שבת". על פי החשד, אדם שעבר ליד בית הקפה "קפה לונדון", צעק "חילול שבת", והפך שולחנות במקום. שלושה מעובדי המקום, שניסו להפריד את הקטטה, נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים לניאדו שבעיר. מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עלה כי המתפרעים היו שיכורים, וכי לא היו נפגעים או עצורים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully