וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איום בפיצוץ: 18 צעירים בריטים הורדו ממטוס בנתב"ג

23.6.2019 / 20:23

הצעירים הורדו מהמטוס של חברת בריטיש איירווייז לאחר שהחברה הורתה לקברניט שלא לטוס עמם מנתב"ג. זאת משום שאחד מהם הכריז עם עלייתו למטוס כי הוא מתכנן לפוצץ אותו. צוות ביטחון של נתב"ג הוזנק לשם בידוק. הקבוצה לוואלה! NEWS: "לא אמרנו שיש פצצה, הכל טעות"

מטוס בואינג דרימליינר 787 בריטיש איירווייס. BA Israel, מערכת וואלה! NEWS
הכריז כי הוא מתכנן לפוצץ את המטוס והורד, מטוס של חברת בריטיש/מערכת וואלה! NEWS, BA Israel

18 צעירים אזרחי בריטניה הורדו הערב (ראשון) ממטוס של חברת בריטיש איירוויז בנמל התעופה בן גוריון. הצעירים הורדו מהמטוס לאחר שהקברניט סירב להטיסם בשל התנהגותם.

לדברי הצוות, הצעירים עלו על המטוס לאחר שהשתתפו באירוע פרטי בישראל. בשלב מסוים, אחד מהם הכריז כי הוא עומד לפוצץ את המטוס. הקברניט הודיע על כך להנהלת החברה בלונדון, וקיבל ממנה הנחייה להוריד את כל הקבוצה מהטיסה.

במקביל, למטוס הוזנק צוות של ביטחון נתב"ג אשר ביצע בידוק לנוסעים ולמטוס. לא נתגלו ממצאים ביטחוניים. לאחר כבוד הנוסעים הורדו חזרה לטרמינל והמטוס ייצא ללונדון בקרוב.

קבוצת הצעירים הבריטים שהורדה מהמטוס אמרה לוואלה! NEWS כי "אף אחד לא אמר שיש פצצה במטוס עובדה שהמשטרה לא התערבה בעניין. אנחנו עכשיו פועלים לחזור הביתה אנחנו מחפשים טיסה אנחנו לא מבינים למה הורידו אותנו הכל היה טעות". לטענתם הם "לא יודעים למה הורידו אותנו רק רצינו להגיע הביתה ולא הצלחנו".

מוקדם יותר היום, בתאונת עבודה שהתרחשה סמוך לנמל התעופה בן גוריון, נהרג גבר בן 72 וגבר נוסף כבן 60 נפצע באורח קשה. יעקב בן ישי, תושב ראשון לציון, נהרג מפגיעת מלגזה של חברת מטענים, שנפלה ממתקן הרמה (ליפט) במחסן, באזור שאינו חלק מהשטח המבצעי של הנמל. מותו של בן ישי נקבע במקום, והפצוע הקשה פונה לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר שברמת גן. המשטרה פתחה בחקירה בשיתוף משרד העבודה לבירור נסיבות התאונה.

(עדכון ראשון: 18:45)

עוד בוואלה! NEWS:
סופרים מחבלים הרוגים: המבחן שיקבע מי יוביל את המלחמה הבאה בעזה
מחוסר ראיות: הפרקליטות סגרה את תיק החקירה נגד ראשת עיריית נתניה
בסעודה ובתפילה: המשטר באיראן חוגג את הפלת המל"ט, ואת ההיסוס של טראמפ

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully