וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה ליד נתב"ג: הרוג ופצוע קשה מפגיעת מלגזה שנפלה ממתקן הרמה

המקרה אירע במחסן ליד נמל התעופה. מותו של ההרוג, יעקב בן ישי, תושב ראשון לציון בן 72, נקבע במקום, והפצוע פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. "אחד הפצועים נלכד מתחת לחפץ הכבד" סיפרו חובשים שהגיעו לזירה

צילום: אבי אשכנזי, וואלה!, NEWS, עריכה: ניר חן

יעקב בן ישי, תושב ראשון לציון בן 72, נהרג וגבר נוסף כבן 60 נפצע היום (ראשון) באורח קשה מפגיעה ממלגזה של חברת מטענים, שנפלה ממתקן הרמה (ליפט) במחסן ליד נמל התעופה בן גוריון, באזור שאינו חלק מהשטח המבצעי של הנמל. מותו של בן ישי נקבע במקום, והפצוע הקשה פונה לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר שברמת גן. המשטרה פתחה בחקירה בשיתוף משרד העבודה לבירור נסיבות התאונה.

מהחקירה הראשונית עולה כי במהלך טיפול בכלי רכב הגורר העגלות, הועלה הרכב על מתקן ההרמה וכששני העובדים היו בבור הליפט - קרס המתקן מסיבה שאינה ברורה עם הרכב על שני העובדים.

מטעם דוברות נתב"ג נמסר בתגובה כי "בתוך מבנה המחסנים של חברת שילוח בינ"ל טופל טרקטור שגורר עגלות על ליפט. ככל הנראה הליפט נפל על העובדים. השטח אינו בשטח המבצעי של נמל התעופה".

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין וחובש רפואת חירום במד"א משה גבאי, שהיו במקום, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים כבני 60 מחוסרי הכרה, לאחר שנפגעו מחפץ כבד שנפל עליהם. מיד התחלנו בהענקת טיפול רפואי מציל חיים. אחד הפצועים נלכד מתחת לחפץ הכבד, ותוך כדי חילוצו הענקנו לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה. מצבו היה קריטי ונאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני סבל מפגיעה רב-מערכתית, ולאחר טיפול רפואי במקום, פינינו אותו לבי"ח כשמצבו קשה והוא מורדם ומונשם".

לקריאה נוספת:
שאפו חומרים כימיים: שני פועלים נפגעו קשה במשחטת עופות בנגב
נפל מגובה שש קומות: פועל נהרג בעת שהתקין חלונות בבניין בחיפה

זירת תאונת העבודה בנתב״ג 23 ביוני 2019. דוברות זק"א, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully