וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבל בצילנדר ותיקן בתשלום: המנעולן התחבולן מהקריות נעצר - שוב

23.6.2019 / 7:34

יולי אפשטיין בן 54 מקריית ים, נעצר פעם נוספת בחשד כי חיבל בעשרות מנעולים של דירות באזור הקריות, השאיר על הדלת את פרטי העסק שלו - וכך היה גובה מאות שקלים מכל דירה על "תיקון". לחשוד עבר פלילי עשיר הכולל שוד ועבירות מרמה והוא אף נכלא בעבר למשך שנה וחצי

פרסומת למנעולן יולי אפשטיין שחיבל במנעולים של בתים בקריות. יואב איתיאל
מגנט עם פרטיו של אפשטיין על דלת דירה בקריות/יואב איתיאל

יולי אפשטיין, מנעולן בן 54 מקריית ים ואסיר משוחרר, נעצר ביום חמישי שעבר פעם נוספת. חוקרי תחנת זבולון אמרו כי הוא נוכל יצירתי במיוחד, שעל פי חשדם, חיבל גם הפעם בעשרות מנעולי דלתות של בתים פרטיים ודירות בקריות. על פי החשד, אפשטיין הזריק דבק למנגנון הנעילה - הצילינדר - שבדלת, והשאיר עליה את כרטיס הביקור הממוגנט שלו עם פרטיו כמנעולן. בכך לכאורה סייע ב"תיקון" הבעיה, תוך גביית תשלום בסך מאות שקלים מכל דירה, לאחר שדייריה יצרו עמו קשר. בעבר אף מצאו חוקרי זבולון כי בחלק מהמקרים, הסיר אפשטיין מהדלת את המגנטים של מנעולנים מתחרים.

במשטרה אמרו כי לצד החשד של ביצוע עבירה פלילית, בחר אפשטיין בחוסר רגישות והיעדר מוסריות לעשוק ככל הנראה קורבנות "קלים", קשישים שלא ייחשדו וימהרו לשלם מבלי לבחון את צירוף המקרים של דלת תקולה עם פרסומת של מנעולן לצידה. הפעם אפשטיין חשוד גם בפריצה לרכב בקרית מוצקין ביום רביעי בצהריים, ממנו על פי החשד גנב כלי עבודה.

ביום שישי הוארך מעצרו של אפשטיין בבית משפט השלום בחיפה, זאת בהסכמה בין רנ"ג אשר תורג'מן לעו"ד סאלח עבאס המייצג את יולי אפשטיין מטעם הסניגוריה הציבורית. השופטת איילת השחר ביטון פרלה האריכה את מעצרו בארבעה ימים, עד ליום שני.

עוד בוואלה! NEWS
4,400 פרטים, 180 חשודים: המבצע הבינלאומי נגד סחר בחיות נדירות
גבר בן 65 נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה בנערה בתל אביב
שוד הביטקוין הגדול: שני אחים חשודים בהונאה בעשרות מיליונים

פרסומת למנעולן יולי אפשטיין שחיבל במנעולים של בתים בקריות. יואב איתיאל
ע"פ המשטרה, שיטת החבלה במנעולים מוכרת כבר שנים. מגנט עם פרטיו של אפשטיין על דלת דירה בקריות/יואב איתיאל

לאפשטיין ישנו עבר פלילי עשיר הכולל שוד קשישה בת 90, לאחר שעקב אחריה ממכשיר הכספומט בו משכה כסף. רק לפני כשנתיים הורשע בעבירות מרמה, כשבמהלך השנים 2013-2015 פרסם מודעות בעיתון בשפה הרוסית, בהן הציע למכירה דלתות כניסה ופנים, למרות שלא היה בכוונתו לספק כלל את הדלתות. באחד עשר מקרים שהוכחו, יצרו הלקוחות קשר עמו ושילמו לו סכומי כסף שונים בשל התחייבותו לספק להם דלתות. אפשטיין נטל את הכספים במרמה ולא סיפק את הסחורה המובטחת מעולם.

אפשטיין הורשע במקרה נוסף בו חיבל במזיד בדלת של אדם עמו התווכח על דבר מה, החדיר דבק נוזלי למנעול הדלת והאיש נאלץ להחליפו בעלות כספית. הוא נשלח למאסר של כשנה וחצי בעקבות מעלליו אלה, ועתה רובץ מעליו עונש מאסר על תנאי של שמונה חודשים.

המשטרה טענה כי שיטת החבלה בצילינדרים המיוחסת לו, מוכרת כבר שנים. בעבר נעצר אפשטיין ונחקר על אירועים דומים, וחרף העובדה כי ב-2006 נאספו כ-20 תלונות כנגדו, חקירות המשטרה בעניין זה לא הבשילו לכלל הגשת כתב אישום. גם כשעלה חשד שבמקרה אחד אף גנב מלקוחותיו תיק ובו כרטיס אשראי - בו הספיק כבר לעשות שימוש לפני שנעצר - התיקים נסגרו.

ממטה מחוז חוף של המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להילחם בתופעות הפשיעה הפוגעות באיכות חיי הציבור על מנת לאפשר לאזרחים לנהל שיגרת חיים תקינה ובטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully