וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעק "חילול שבת", התפרע והשליך כיסאות: תיעוד קטטה בטיילת נתניה

לפי החשד, אדם שעבר ליד בית קפה שפתוח בשבת צעק "חילול שבת", השליך כיסאות והפך שולחנות במקום. שלושה עובדים שניסו להפריד את הקטטה שהפכה להמונית נפצעו באורח קל. מנהל המשמרת שחזר: "התוקפים קיללו והיכו אותי וצעקו: 'מה אתם עובדים בשבת?'"

צילום: אנשי הדממה

לאחר שורה של קטטות שאירעו לאחרונה ברחבי הארץ, מקרה אלימות נוסף התרחש היום (שבת), הפעם בטיילת בנתניה ועל רקע "חילול שבת". לפי החשד, אדם שעבר ליד בית הקפה "קפה לונדון", צעק "חילול שבת", והפך שולחנות במקום. שלושה מעובדי המקום, שניסו להפריד את הקטטה, נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים לניאדו שבעיר.

יוסי סנדמן, מנהל המשמרת בקפה, שהוכה במהלך הקטטה, שחזר בשיחה עם וואלה! NEWS את שאירע. "עמדתי בעמדה של הקופה, ושמעתי צעקות 'שבת שבת' וכלים נשברים. סועדים ומלצרים התחילו לקרוא לי "מנהל, מנהל, תגיע מהר". יצאתי החוצה ואז ראיתי את השולחן על הרצפה וכל הצלחות וכל המלחיות היו שבורים". לדבריו, "הלקוחות התלוננו שצעקו למה הם אוכלים אצלנו בשבת, ולמלצרים שאכלו בחוץ צעקו ,'למה אתם עובדים בשבת?'".

לקריאה נוספת:
תיעודי האלימות הופצו ברחבי הארץ, אך המשטרה מתקשה להגיע לחשודים
משליכים כסאות באמצע הבריכה: צפו בתיעוד קטטה המונית בימית 2000
אלימות בערב חג השבועות: תיעוד הקטטות האלימות ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקטטה בטיילת בנתניה (צילום: אנשי הדממה)/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הלכתי לצד השני של המסעדה, שם כבר כולם היו בחוץ וצעקות, ואז התחילו לריב מכות ולבוא לכיוון שלי", הוסיף סנדמן. "לקחתי את הטלפון מהר לחייג 100, אחד מהם ראה שאני מחייג והתחיל לצעוק ולקלל אותי ונתן לי מכה על היד שהחזיקה את הטלפון. הוא קילל 'יא מניאק, יא זבל, אני אכסח אותך אני אהרוג אותך, מה אתם עובדים בשבת? מה אתם עובדים בשבת?' ונתן לי אגרופים בפנים ובגוף, ואז הבחור השני התחיל גם לקלל ולהתקרב אלי וזרק עליי כיסא שפגע לי ביד".

עוד באותו נושא

הקטטה ההמונית בבית הפנקייק: תושב חדרה נעצר בחשד לתקיפה

לכתבה המלאה
פציעה של יוסי סנדמן, שהיה מעורב בקטטה בנתניה 22 ביוני 2019. באדיבות המצולמים
פציעתו של יוסי סנדמן (צילום: באדיבות המצולם)/באדיבות המצולמים

עד ראייה למקרה, העובד באחד העסקים הצמודים למקום, ציין ש"הגיע אדם והתחיל לצעוק 'חילול שבת' והתחיל להתפרע ולהפוך שולחנות בבית הקפה, לקחו כמה דקות טובות עד שהשתלטו עליו". בסרטון המתעד את המקרה, ניתן לראות את אחד המתקוטטים זורק כסא על האחר. כל זאת לעיני עוברי אורח רבים.

מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עלה כי המתפרעים היו שיכורים וכי לא היו נפגעים או עצורים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully