וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שנה אחרי שנעלם: שרידי גופת מורה נמצאו בבית הספר שבו עבד

כמעט שני עשורים חלפו מאז שדנג שייפינג נעלם. הוא נמצא מתחת למסלול הריצה בבית הספר בסין שבו הועסק. ב-2003 הודה עובד אתר בנייה כי הוא רצח אותו, זאת על רקע סירובו של המורה לחתום על מתקן הספורט שנבנה בטענה שהוא לא בטיחותי. השרידים נשלחו לבדיקה

מסלול הריצה בבית הספר שינחואנג, בה נמצאו שרידיו של המורה בסין. 22 ביוני 2019. אתר רשמי
שרידיו של המורה נמצאו מתחת למסלול הריצה. השוטרים חופרים במסלול הריצה בבית הספר/אתר רשמי

שרידיו של המורה דנג שייפינג שנעלם לפני יותר מ-16 שנה, נמצאו אתמול (שישי) קבורים מתחת לבית הספר שעבד בו בדרום מערב סין. המורה סרב לאשר מתקן ספורט חדש כי הוא נבנה בצורה גרועה. לפי המשטרה, אחד העובדים שהשתתף בבניית האתר, דו שאופינג, הודה ברצח המורה כבר ב-2003, שישה עובדי אתר בנייה נוספים נעצרו יחד עם האדם שהודה.

גורמים רשמים בעיר הואיה-הואה אמרו כי שרידיו של שייפינג נמצאו מתחת למסלול הריצה של בית הספר שינחואנג. קטעי וידאו שפורסמו במדיה החברתית מראים שוטרים רבים שחוקרים ובוחנים את השטח. בנו של שייפינג סיפר כי אביו ביקש ממנו לפקח על בניית מתקן הספורט. מאוחר יותר הגיש הבן תלונה נגד שאופינג, שהודה מאז כי הוא אחראי על הרצח, בטענה שהוא מועל בכספים וחוסך בחומרי בנייה לאתר.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ במסר לאיראן: "אני לא מחפש מלחמה"
הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 40 נהרג מפגיעת רכב סמוך לערד
חיילים תועדו נמלטים ממיידי אבנים ביו"ש; צה"ל: הסרטון ערוך

"במשך זמן רב חשדנו שהעלמותו קשורה למנהל"

"השדה והמסלול נבנו על ידי קרוביו של המנהל", אמר הבן לחדשות "הונגצ'ינג". "הוא האמין שיש בבנייה שם דברים מדאיגים מאוד וכי הם מעגלים פינות. הוא סירב חתום על העבודה הזאת ודיווח על כך לממשלת המחוז, אך מיד אחר כך נעלם".

אחיו של שייפינג אמר לתקשורת המקומית כי "היה לנו במשך זמן רב חשד שהעלמותו קשורה למנהל". השרידים נשלחו לבדיקה נוספת וכוח משימה מיוחד הוקם כדי להמשיך לחקור את הפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully