וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגלשן נסחף": עדות המטיילות שראו לאחרונה את הצעיר שנעדר באינדונזיה

21.6.2019 / 18:22

שתי בנות ששהו בחוף באי נוסה למבונגן, שם נראה לאחרונה אביב משל, סיפרו כי ראו "מישהו על גלשן נסחף במהירות לעבר הים הפתוח". לאחר מכן הן הזעיקו את כוחות ההצלה המקומיים. החיפושים אחר הצעיר נמשכים

צילום: MAGNUS איתור וחילוץ, עריכה: עמית שמחה

"ראינו מישהו על גלשן נסחף במהירות לעבר הים הפתוח" - כך סיפרו היום (שישי) שתי מטיילות שהיו עדות לרגעים האחרונים לפני שנעדר המטייל הישראלי אביב משל בן ה-23 באינדונזיה. מיד לאחר מכן הזעיקו השתיים עזרה מקומית. הצעיר יצא לגלוש ביום שני באי נוסה למבונגן ומאז נותק עמו הקשר. צוותי סריקה מחפשים אחריו בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות.

משל נחת באינדונזיה לפני כמה שבועות ונכנס לשטחה באמצעות הדרכון האמרקני שברשותו. המטיילות מסרו את עדותן לאנשי צוות האיתור והחילוץ של חברת MAGNUS שיצא לשטח מטעם חברת הביטוח הפניקס במקביל לשיתוף פעולה בין גורמים קונסולריים, משרד החוץ וגורמים מקומיים.

מאז התקבלה ההודעה על היעדרותו של משל במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של המשרד, החלו מאמצים לאתרו. זאת, אף על פי שלישראל אין קשרים דיפלומטיים עם אינדונזיה. אחותו של משל, סיון, סיפרה כי יום לפני שאבד עמו הקשר הספיקה לשוחח איתו. "היה לו מאוד טוב בטיול הוא מאוד חיכה לו ועבד קשה בשביל הטיול הזה", סיפרה. "הוא יצא לפיליפינים עם חבר ואז הם נפרדו והוא המשיך לאינדונזיה".

עוד בנושא:
"המקום הזה פשוט מגניב": התיעוד האחרון של הנעדר באינדונזיה
הגיע לגלוש - ונעלם: צעיר ישראלי נעדר באינדונזיה

הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
שתי מטיילות ראו מישהו על גלשן נסחף. אביב משל/אתר רשמי

אמש התפרסם התיעוד האחרון שפרסם משל לפני שדווח על היעדרותו. הוא תיעד את הנוף עוצר הנשימה, ולא חדל מלהתפעל. "זו הסיבה שהמקום הזה נקרא דמעת השטן", אמר. "תקלטו איזה דבר מגניב, פשוט מגניב".

בני משפחתו של משל פרסמו פוסט בפייסבוק בניסיון לדלות מידע אודותיו. "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו, והגיע לבאלי שבאינדונזיה לפני כמה שבועות", נכתב. "ביום שני, 17.6.19 ב-14:30 הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על היעדרותו צוותי חילוץ של האינדונזים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים".

עוד כתבה משפחתו כי "יש ברשותנו אזרחות אמריקאית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו". אולם עם זאת - האגף הקונסולרי במשרד החוץ פנה לבקשת סיוע לאיתור הנעדר בדרכים אחרות ועוקב מקרוב אחר מאמצי החיפוש של שלטונות אינדונזיה לאיתורו.

עוד באותו נושא

באוויר ובים: נמשכים החיפושים אחר הצעיר הישראלי שנעדר באינדונזיה

לכתבה המלאה
אביב משל, מפה של צוות החילוץ מחברת MAGNUS שנשלח לאתרו, 21 יוני 2019. MAGNUS איתור וחילוץ, עיבוד תמונה
מפה בה נראה מיקומו האחרון של משל לפי החיפושים של צוות החילוץ/עיבוד תמונה, MAGNUS איתור וחילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully