וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות בספטמבר: 700 אלף תלמידי תיכון יוצאים לחופשת הקיץ

20.6.2019 / 5:43

מאות אלפי תלמידי בתי הספר העל-יסודיים מסיימים את שנת הלימודים יחד עם 55 אלף עובדי הוראה. בעוד שבועיים יצטרפו לחופשה גם תלמידי בתי הספר היסודיים והגנים. לקראת הימים החמים - באילו חופים מותר לרחוץ ואילו פעילויות יופעלו לילדים ולבני נוער לרגל הקיץ?

תלמידי תיכון למדעים ואומנויות ביום הראשון ללימודים, ירושלים, 1 בספטמבר 2017. ראובן קסטרו
החופש הגדול מתחיל. תלמידות תיכון בירושלים/ראובן קסטרו

יותר מ-700 אלף תלמידי בתי הספר העל-יסודיים וכ-55 אלף עובדי הוראה יסיימו היום (חמישי) את שנת הלימודים תשע"ט, ויפתחו באופן רשמי את חופשת הקיץ. בעוד פחות משבועיים יצטרפו אליהם עוד כמיליון וחצי תלמידי בתי הספר היסודיים וגני הילדים. החופש הגדול מתחיל על רקע מינויו של יו"ר הבית היהודי רפי פרץ לתפקיד שר החינוך.

במהלך חופשת הקיץ, משרד החינוך יפעיל מגוון פעילויות חווייתיות לילדים ובני הנוער, ובהן: "בתי הספר של החופש הגדול", "ערי הילדים והנוער", "יורדים בטוח לאילת". לקראת החופשה, משרד הפנים יצא עם קמפיין הרחצה הבטוחה לשנת 2019. הקמפיין, שיופץ בכמה שפות, נועד לחדד את המסר כי יש לרחוץ בחוף מוכרז ובשעות ההצלה בלבד, מאחר והגורם העיקרי לטביעות במהלך השנים הם רחצה בחופים לא מוכרזים או לאחר סיום שעות ההצלה. לרשימת 155 החופים המוכרזים, רשימת החופשים המונגשים ומידע על הסיכונים וכללי ההתנהגות בהם.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
איומי השבתת לימודים ורכבת כושלת: האתגרים של סמוטריץ' ורפי פרץ
מאות שקלים למשפחה: הצהרונים לא תוקצבו, ההורים ישלמו את המחיר
בזכות המוזיקה: הביקור המרגש של משלחת החינוך מאירופה בישראל

משתזפים בחופי תל אביב 23 במאי 2019. ראובן קסטרו
קמפיין נגד רחצה בחוף לא מוכרז. רוחצים בחופי תל אביב/ראובן קסטרו

שנת הלימודים הנוכחית התאפיינה ברפורמות חינוכיות רבות, בהן צמצום מספר התלמידים בכיתה, הוספת סייעת שנייה, חיזוק החינוך הבלתי פורמלי ופתיחת סניפים חדשים לתנועות הנוער. מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אמר לכבוד סיום שנת הלימודים: "אני מברך את אנשי החינוך המצוינים שלנו על עבודתם המאומצת לאורך שנת הלימודים הנוכחית. הודות לעמלכם הרב, מערכת החינוך רושמת הישגים לימודיים וערכיים מרשימים וביניהם; הזנקת המתמטיקה והאנגלית, קידום המצוינות בפריפריה, טיפוח רוח ההתנדבות וחיזוק תנועות הנוער".

"אני מאחל לתלמידינו היקרים, שינצלו את זמן חופשתם לבילויים, למפגשי חברים ולפעילויות חווייתיות בתנועות ובארגוני הנוער. ולבוגרי שכבת י"ב, אני מאחל הצלחה גדולה בהמשך הדרך", הוסיף אבואב.

עוד באותו נושא

אלימות, מחסור בתנאים ושכר נמוך: תמונת מצב מערכת החינוך

לכתבה המלאה
בית הספר בצפון תל אביב בו המורה נחשד בעבירות מין בקטינים 7 ביוני 2017. ראובן קסטרו
בעוד שבועיים יצאו לחופשה עוד מיליון וחצי תלמידים מבתי הספר והגנים. בית ספר בצפון/ראובן קסטרו
פתיחת שנת הלימודים בבית ספר אליאנס, תל אביב 2 בספטמבר 2018. ראובן קסטרו
תלמידים בבית ספר בתל אביב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully