וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהולכי רגל היו על גשר בר אילן - משאית פגעה בו | תיעוד

משאית גבוהה עם מנוף פגעה בשלושה גשרים בכביש 4 בבני ברק. על אחד הגשרים שנפגעו היו הולכי רגל שמיהרו להימלט מהמקום. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, שהתרחש סמוך למקום בו קרס הגשר לפני כשנתיים

עריכה: תומר לוי

משאית גבוהה עם מנוף פגעה הבוקר (שלישי) בגשר הולכי רגל על כביש 4 לכיוון דרום. התקרית התרחשה סמוך לגבעת שמואל ועל הגשר שנפגע היו הולכי רגל שמיהרו להימלט מהמקום. במהלך נסיעתה, המשאית פגעה בשלושה גשרים שונים.

עם קבלת הדיווח הוזנקה למקום ניידת משטרה שהגיעה תוך זמן קצר ביחד עם מהנדס גשרים בחברת נתיבי ישראל, שקבע כי אין כל סכנה בטיחותית לגשר וכי ניתן להמשיך את זרימת התנועה. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
ישראל (שוב) מתקפלת? העסקה החדשה בעזה: לפעמים שקט תמורת הקלות
איומי השבתת לימודים ורכבת כושלת: האתגרים של סמוטריץ' ופרץ
"בוא רגע חמוד": שבר לאדם את השיניים בגלל שעגלתו הוזזה בסופרמרקט

שר קוקה קולה הממוקם סמוך לבני ברק על כביש 4, מתגלח ע״י משאית כבדה.. עיבוד תמונה
רגע הפגיעה בגשר/עיבוד תמונה

זו אינה התקרית הראשונה שבה משאית מתנגשת בגשר המדובר: לפני כשנתיים, באותו הכביש, אדם נמחץ למוות בתוך משאית, לאחר שהגשר קרס עליה. מחקירה ראשונית של אגף התנועה ושחזור הנסיעה, עלה כי נהג המשאית יצא מחולון ועלה על כביש 4. הוא הספיק לחצות ארבעה גשרי הולכי רגל לאורך כביש 4, שכולם מתנשאים לאותו גובה. באזור גבעת שמואל עצר הנהג את המשאית וזרוע המנוף הורמה לגובה של 5.05 מטרים, ובהמשך הנסיעה פגעה בגשר שקרס, הניפה אותו באוויר ואספה אותו קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully