וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא רגע חמוד": שבר לאדם את השיניים בגלל שעגלתו הוזזה בסופרמרקט

18.6.2019 / 11:18

בן 31 נעצר בחשד שתקף אדם אחר בסופרמרקט ביוקנעם, לאחר שככל הנראה הזיז את עגלתו בלא רשותו. לאחר מכן הוויכוח ביניהם נמשך סמוך לקופות - שם היכה ופצע אותו. בהמשך אף רדף אחרי האיש - אך זה הצליח להימלט. תיעוד

צילום: דוברות המשטרה

גבר בן 31 נעצר בשבוע שעבר בחשד במעורבות בקטטה שפרצה במרכול ביוקנעם. לחשוד יוחסה תקיפה של לקוח אחר במקום, שהסתיימה בגרימת שטפי דם, נפיחות, כאבים ואף בשבירת אחת משיניו הקדמיות.

על פי המשטרה, הסיבה לקטטה - הזזת עגלת הקניות של החשוד ללא אישורו. מחקירת האירוע עולה כי קורבן התקיפה, לקוח בשנות ה-30 לחייו, הזיז את העגלה כדי לקחת מצרכים מהמקרר. החשוד התרעם, קילל באנגלית, ולאחר מכן כל אחד המשיך לדרכו.

בהמשך, השניים נפגשו שוב באחת משורות המצרכים בסופרמרקט. החשוד אמר לקורבן: "בוא רגע חמוד" ונגח בו בעוצמה בפניו עד שהמתלונן נפל ארצה. הוא המשיך ותקף את המתלונן שהיה שרוע על הרצפה באמצעות אגרופים לפנים עד שלקוחות שהיו במקום הצליחו להרחיק את החשוד והקורבן נמלט מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
הקטטה ההמונית בבית הפנקייק: תושב חדרה נעצר בחשד לתקיפה
זיקוקים, מטענים ואבנים: קטטה המונית ו-26 עצורים בצפון | תיעוד
"אירוע מכוער ממש נסיעת השוקולד": צפו במהומה ברכבת ישראל

קטטה ביקנעם - גיף חיצונית. עיבוד תמונה
הקטטה נמשכה גם לאחר שעזבו את המקררים. מתוך התיעוד/עיבוד תמונה

אלא שהחשוד לא הסתפק בכך. הוא רדף אחרי הקורבן לאחד החניונים הסמוכים למרכול, עד שהוא נעלם לו מטווח הראיה. משכך היה - החשוד חזר לביתו במרכז הארץ. בהמשך חוקרי המשטרה הצליחו לאתרו ובשעות הלילה המאוחרות הוא התייצב בתחנת המשטרה.

בהתאם לבקשת המשטרה מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום עד אתמול. לאחר חקירה אינטנסיבית, אתמול בסיום תקופת המעצר, ביחידות התביעות של המשטרה גיבשו נגד החשוד כתב אישום בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully