וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת שווא נשמעה בדישון שבגליל העליון; גורמים בצה"ל: "תקלה"

18.6.2019 / 11:56

דובר צה"ל מסר כי אזעקה נשמעה במושב, זמן קצר לפני השעה 12:00. גורם צבאי: מסתמן כי מדובר בתקלה. פרטי האירוע נמצאים בבדיקה. בשבוע שעבר כוח צה"ל זיהה רחפן שחדר משטח לבנון למרחב האווירי של ישראל וחזר לשטח לבנון

מפה דישון. עיבוד תמונה
מפת האזור/עיבוד תמונה

אזעקה נשמעה הבוקר (שלישי) במושב דישון שבגליל העליון. מדובר צה"ל נמסר כי פרטי האירוע בבדיקה ובהמשך נמסר כי זו הייתה אזעקת שווא. גורם צבאי מסר לוואלה! NEWS כי מסתמן שמדובר בתקלה. בתוך כך, בתחילת השבוע החל תרגיל צבאי רחב היקף שיתקיים באזורים שונים בארץ בהם - הבקעה, הגליל העליון, נהריה, מרחב הכנרת ובמרחבי רמת הגולן. במהלך התרגיל, שאמור להסתיים ביום חמישי, תיתכן תנועה ערה של כוחות הביטחון ובהם כלי רכב, מטוסי קרב, מסוקי קרב, מסוקי סער וכלי טיס בכל רחבי הארץ. כמו כן, יישמעו סירנות במספר בסיסי צה"ל ברחבי הארץ וייתכן ויראה עשן מהבסיסים.

בצל המתיחות בצפון, בשבוע שעבר דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי מטרות של חיזבאללה נפגעו בתקיפה שיוחסה לישראל בדרום סוריה. על פי הדיווח, הותקפו שני יעדים של הארגון השיעי, אך לא היו נפגעים. כלי תקשורת סוריים דיווחו כי מערכות ההגנה האווירית יירטו טילים ישראלים שכוונו לתל אל-חארה, עיירה בצפון-מערב מחוז דרעא. בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דווח כי נגרם נזק בתקיפה אך כי לא היו נפגעים במקום. גורם אמר לסוכנות כי ישראל ניסתה לכאורה להשתמש בלוחמה אלקטרונית נגד הרדארים של צבא סוריה.

במקביל, רחפן חדר משטח לבנון למרחב האווירי של ישראל וחזר לשטח לבנון - כך אישר דובר צה"ל. בהודעה נמסר כי הרחפן היה במעקב כוח צה"ל. ככל הנראה כלי הטיס הבלתי מאויש חג מעל לאזור שלומי, שמרוחק כקילומטר מהגבול. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ברקע הדיווחים כי "אנחנו שוללים יכולות מבצעיות של האויב לפני מעשה".

עוד בוואלה! NEWS:
איומי השבתת לימודים ורכבת כושלת: האתגרים של סמוטריץ' ופרץ
"בוא רגע חמוד": שבר לאדם את השיניים בגלל שעגלתו הוזזה בסופרמרקט
"חציית קו אדום": זעם בעקבות יחס המשטרה לתלונת תושב פוריידיס

  • עוד באותו נושא:
  • דישון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully