וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על אונס הילדה בבנימין: "מטלטל את לב כולנו"

ראש הממשלה אמר כי "על בתי המשפט למצות את מלא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה". מחמוד נזמי קטוסה, שהועסק בבית ספר באזור, מכחיש כי אנס ילדה בת 7. מעורבים נוספים שהחזיקו את הילדה בעת האונס - טרם נעצרו

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
גבר אזוק. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) לאונס הילדה בבנימין ואמר כי "על בתי המשפט למצות את מלא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה". ראש הממשלה הוסיף כי המקרה "מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה". קודם לכן טען שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן: "מקרה האונס של הילדה בת ה- 7 על ידי פלסטיני גרם לי לזעזוע עמוק. זו לא פדופיליה, אלא טרור נטו, מהחמורים ביותר ששמעתי עליהם בשנים האחרונות. זה היה פיגוע מתוכנן היטב בילדה קטנה, תמימה וחסרת ישע". יש לציין כי למרות דברי נתניהו וליברמן, בכתב האישום לא הוזכר מניע לאומני.

בתגובה לדברי נתניהו, טענה ח"כ שלי יחימוביץ': "מבחיל ומצמרר הריקוד הציני הלאומני על דמה של ילדה שהיתה קורבן לאונס מזעזע, מפי מי שמושיט אצבע משולשת למרכזי הסיוע שמטפלים באלפי קורבנות. אפס אמפתיה לקורבנות בכל גיל, אפס מעשה. איזה אפס. פעם שנייה בכל חייו הפוליטיים (!) שמתייחס לאונס וגם הקודמת היתה לטובת הסתה לאומנית. חרפה וגועל".

הפלסטיני המואשם בחטיפה ובאונס של ילדה בת שבע בהתנחלות באזור בנימין, מחמוד נזמי קטוסה מהכפר דיר קדיס, מכחיש את המעשים המיוחסים לו. מכתב האישום עולה כי היו מעורבים נוספים, שהחזיקו את הילדה בעת האונס, אך הם לא זוהו ומשטרת מחוז ש"י טרם עצרה חשודים נוספים בפרשה.

עוד בוואלה! NEWS:
איראן: נחצה בתוך 10 ימים את כמות האורניום שנקבעה בהסכם גרעין
ריבלין: "על נבחרי הציבור לכבד את החוק"; נתניהו: "לא שוכח לרגע"
אחרי הכנסת הכסף הקטארי: חמאס הודיע על שלב חדש בהסדרה עם ישראל

"אנס את הילדה תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה"

על פי כתב האישום, שהוגש אתמול על ידי הפרקליטות הצבאית ומייחס לקטוסה עבירות של אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה, הנאשם שעבד במוסד חינוכי והועסק בניקיון ותחזוקה. במסגרת עבודתו, הוא טיפח קשר עם הילדה, והיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

באחד הימים הוביל קטוסה את הילדה לבית בכוח, גרם לה ליפול ואנס אותה תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה. רק לאחר מכן שחרר אותה לבית. בעקבות התלונה הוא נעצר לפני כחודשיים. מעצרו הוארך אתמול בבית המשפט הצבאי בעופר בשבעה ימים נוספים. בשבוע הבא ייערך דיון נוסף בנוגע למעצרו עד תום ההליכים. בהודעת המשטרה נכתב כי מדובר היה ב"חקירה מורכבת ומקצועית שבמסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות".

עורך הדין של המשפחה חיים בלייכר מחוננו אמר בעקבות הגשת כתב האישום כי "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם".

"יש צורך קריטי להדריך ילדים וילדות לזהות מצבי סיכון"

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אמרה כי "מדובר במקרה מזעזע וקשה ביותר. אנחנו במרכזי הסיוע מכירות היטב את הסטטיסטיקה הקשה של פגיעות מיניות. כ-60% ממי שפונה למרכזי הסיוע נפגעו בילדות ולכן יש צורך קריטי להדריך ילדים וילדות לזהות מצבי סיכון. חובה על הורים ומבוגרים לגלות ערנות גם כלפי אנשים שמכירים היטב כי רוב הפגיעות בילדים מתרחשים ע"י אנשים מוכרים. כל גורם זר שנכנס למערכת החינוך חייב להיות מפוקח ואין להתיר לאנשים שאינם שייכים למערכת להסתובב ללא השגחה. חשוב שאם הורים חושדים שיש פגיעה מינית שהם יאפשרו לילדם מרחב בטוח ולא שיפוטי לשתף את רגשותיהם. חיוני שגם ההורים יקבלו טיפול מפני שמדובר בטראומה קשה ביותר. ניתן לפנות להתייעצות לכל מרכזי הסיוע בארץ בטלפון ב-1202 לנשים, 1203 לגברים וצ'אט און ליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully