וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארה"ב: שוטרים איימו לירות במשפחה שחורה - רק בגלל בובה

התקרית התרחשה בעיר פיניקס, כשעובד בחנות הזעיק את המשטרה בטענה כי המשפחה גנבה מהמקום. ההורים אמרו שאחת מבנותיהם הקטנות לקחה את הבובה בטעות, אולם אחד השוטרים שלף לעברם אקדח והם נעצרו. עתה הם מגישים תביעה על סך 10 מיליון דולר, והמשטרה פתחה בחקירה

עריכה: תומר לוי

ראשת עיריית פיניקס שבמדינת אריזונה בארצות הברית התנצלה היום (שני) בעקבות סרטון שתיעד תקרית מהחודש שעבר, בו שוטרים שמאיימים לירות בבני משפחה שחורה, כי חשדו שבתם בת הארבע גנבה בובה. ההורים אמרו כי הם לא שמו לב לכך שבתם לקחה את הבובה מהחנות. ראשת העיר, קייט גלגו, אמרה כי התנהגות השוטרים היא "לחלוטין לא ראויה ולא מקצועית בעליל". היא הוסיפה כי זה גורם לה להרגיש "בחילה".

בסרטון נראים השוטרים, שהוזעקו למקום על ידי אחד העובדים בחנות, צועקים לעבר המשפחה כדי שזו תצא מהמכונית שלה, בטרם איימו לירות בהם. האם, איישה הרפר, בת 24, נראית יוצאת מכלי הרכב עם שתי בנותיה הקטנות, שאותם העבירה לעובר אורח לפני שנעצרה. בנוסף לכך, בעלה, דרבון איימס בן ה-22, נראה נאזק על ידי אחד השוטרים לאחר שספג בעיטות ברגליו. אחד השוטרים אף שלף אקדח.

לקריאה נוספת:
"הייתי מגיע ל-30 גופות": צעיר מקליפורניה איים לבצע טבח בבית כנסת
אם שבעלה רצח את חמשת ילדיהם: "אל תגזרו עליו עונש מוות"

שוטרים עוצרים אישה בחשד שבתה גנבה בובה מחנות, פיניקס, מאי 2019. אתר רשמי
המשטרה פתחה בחקירה. האם ובתה הקטנה בת השנה אחרי המעצר/אתר רשמי

לדברי ראשת העיר, שכתבה את הדברים בטוויטר, "אין שום מצב שבו ההתנהגות הזו קרובה להיות מקובלת. כאם בעצמי, לראות את הילדים האלו במצב כה מפחיד הוא מעבר למעורר זעם. אני מתנצלת מעומק הלב על מה שעברה המשפחה הזו ואני מתנצלת בפני הקהילה שלנו". ראשת העיר הוסיפה כי בקרוב תיושם התקנה שלפיה השוטרים חייבים לשאת מצלמות גוף, ומחר תתקיים פגישה קהילתית על התקרית.

הרפר, שנמצאת בהיריון, סיפרה לרשת CNN כי "אני באמת חשבתי שהוא (השוטר) עומד לירות בי לפני הילדים". היא אמרה כי היא נתנה את בנותיה, בנות ארבע ושנה, לעובר אורח כי היא "לא סומכת על המשטרה". תומאס הורן, עורך דין המייצג את הזוג, הגיש תביעה אזרחית על סך עשרה מיליון דולר, בטענה שהשוטרים תקפו את השניים, כלאו אותם לשווא, גרמו להם למצוקה רגשית והפרו את זכויות האזרח שלהם.

מפקדת המשטרה, ג'רי וויליאמס, אמרה כי היא מתנצלת על התקרית ואמרה כי נפתחה בחקירה. שלושת השוטרים שהיו מעורבים באירוע הועברו לעבודה משרדית עד להשלמת החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully