וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריג' ומוסי רז הסירו את מועמדותם לראשות מרצ - ויתמכו בזנדברג

17.6.2019 / 11:37

בשבוע שעבר הודיעו השניים על ריצה משותפת לראשות המפלגה בקריאה להנהגה יהודית ערבית משותפת, והסרת מועמדותם מציבה את זנדברג ראש בראש מול ניצן הורוביץ. "הכוחות האידיאולוגיים במרצ יושבים פה, ויחד ננצח", אמרה זנדברג במסיבת עיתונאים משותפת

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

ח"כ עיסאווי פריג' הודיע היום (שני) על הסרת מועמדותו המשותפת עם חבר הכנסת לשעבר מוסי רז על ראשות מפלגת מרצ, ועל תמיכה ביו"ר תמר זנדברג. " מרצ לא תיתן יד ולא תיטמע בשום מפלגה אחרת. אני ושותפי מוסי רז מודיעים על הסרת מועמדותנו להמשך הדרך להתמודדות על היו"ר ומכריזים שאנחנו עם תמר זנדברג יוצאים בשלישייה לדרך."

זנגברג אמרה היום במסיבת העיתונאים המשותפת כי "אנחנו הבית של השמאל המוביל, הכוחות האידיאולוגיים במרצ יושבים פה, ויחד ננצח. לצערנו השמאל החליט נגד מנהיגות משותפת. ניצחון לא קורה לבד, כמו המאבק בעד צדק, דמוקרטיה, וכאן יושב המחנה האידיאולוגי. אנחנו לא מחפשים עבודה ולא שיבוץ ברשימה אנחנו באנו למאבק על ערכים".

עוד בוואלה! NEWS:
איראן: נחצה בתוך 10 ימים את כמות האורניום שנקבעה בהסכם גרעין
"מחכים שהחשמל ישוב": כאוס בארגנטינה אחרי התקלה חסרת התקדים
אונס הילדה בבנימין: במשטרה בודקים אם פלסטינים נוספים היו מעורבים

חברי מרצ במהלך מסע"ת בתל אביב 17 ביוני 2019. שלומי גבאי
מוסי רז, תמר זנדברג ח''כ עיסוואי פריג' ועו''ד גבי לסקי במסיבת העיתונאים, היום/שלומי גבאי

פריג' ורז הודיעו על התמודדותם לראשות מרצ בשבוע שעבר בקריאה להנהגה יהודית ערבית משותפת למפלגה, והסרת המועמדות שלהם מציבה את זנדברג ראש בראש מול ניצן הורוביץ, שנהנה מתמיכתו של ח"כ אילן גילאון, בקרב על הנהגת המפלגה. ההודעה מגיעה יום לאחר שוועידת מרצ החליטה על סדרי הבחירות ליו"ר ולרשימה לכנסת הבאה.

בוועידה הועלו הצעות שונות להקפאת הרשימה, קיום הבחירות בפריימריז של המתפקדים, והצעה של פריג' ורז לקבוע הנהגה משותפת אך אף אחת מההצעות לא זכתה לרוב של יותר מ-60% מצירי הוועידה. לכן, לפי ברירת המחדל, הבחירות ליו"ר וגם לרשימה ייערכו בקרב צירי הוועידה - הפריימריז לראשות מרצ יהיו ב-27 ביוני ולרשימה ב-11 ביולי.

מחנה זנדברג כולל כעת את פריג', רז ועו"ד גבי לסקי, שדורגה במקום ה-9 ברשימה לכנסת הקודמת. מהצד השני הורוביץ שנהנה מהתמיכה של גילאון, וח"כ מיכל רוזין שקראה גם היא להחלפת ההנהגה במרצ אחרי הבחירות האחרונות בהן המפלגה קיבלה 4 מנדטים.

עוד באותו נושא

מרצ מתכוננת לבחירות: ועידת המפלגה תבחר את היו"ר והרשימה לכנסת

לכתבה המלאה
יו"ר מרצ, תמר זנדברג במהלךמסע"ת בתל אביב 17 ביוני 2019. שלומי גבאי
"אנחנו הבית של השמאל המוביל". יו''ר מרצ, תמר זנדברג, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully