וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לעיר מעורבת": תושבי עפולה הפגינו מול בית שנמכר לערבים

16.6.2019 / 0:50

ראש העיר וחברי המועצה מחו יחד עם עשרות תושבים על מכירת בית בעיר לערבים. זאת בהמשך למאבק לשמירה על הצביון היהודי של העיר, שעמד במרכז הבחירות המקומיות האחרונות. חבר המועצה: "נעמוד לצד התושבים בכל המחאה הזאת"

מפגינים בעפולה במחאה על מכירת בית לערבים, 15 ביוני 2019. אתר רשמי
מפגינים בעפולה, אמש/אתר רשמי

עשרות תושבי עפולה הפגינו אמש (שבת) במחאה על מכירת בית בעיר לערבים. ראש העיר, אבי אלקבץ, הגיע להזדהות עם המפגינים מול המבנה שנמכר. חברי מועצת העיר השתתפו גם הם בהפגנה, לאור העובדה שנושא מכירת דירות לערבים ומה שהוגדר "הצביון היהודי" של העיר עמדו במרכז הבחירות האחרונות לעירייה בחודש אוקטובר האחרון.

"נמשיך לדאוג שעפולה תשמור על צביונה היהודי", אמר חבר מועצת העיר איתי כהן, שהשתתף במחאה. "אין לנו בעיה לשתף פעולה בעסקים ובמסחר, אך לא לעיר מעורבת". עוד הוסיף כהן כי "אנו נעמוד לצד התושבים בכל המחאה הזאת. כפי שהיינו לפני הבחירות, כך אנו גם כעת אחרי הבחירות. אנו נלחם על צביונה היהודי של העיר עפולה".

עוד בוואלה! NEWS
ש"ס נגד ליברמן: הוא לא רלוונטי יותר, יישאר מחוץ לממשלה הבאה
העיתונאי שהרתיע את פוטין: המחאה הנדירה ברוסיה שלחה מסר חשוב
"דברים עפו באוויר": קטטה המונית בגלל שולחן בבית הפנקייק | צפו

עיריית עפולה. ערן גילווארג
עומדים לצד התושבים. עיריית עפולה/ערן גילווארג

חברי מועצת עפולה הצהירה בישיבה האחרונה לאחר הבחירות המקומיות כי ישמרו על הצביון היהודי כחלק מהצהרת האמונים למדינת ישראל ולחוקיה. בתגובה לדרישתו של ח"כ יוסף ג'בארין (חד"ש-תע"ל) לפסול את ההצהרה, קבע בחודש שעבר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי השבועה חסרת תוקף חוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully