וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברים עפו באוויר": קטטה המונית בגלל שולחן בבית הפנקייק | צפו

על פי החשד, צעיר הגיע למסעדה שבבית ינאי וביקש לשבת באחד השולחנות, אך המלצרית השיבה כי הוא תפוס. בתגובה, התפתחה קטטה, במהלכה הוא תקף את עובדי המקום - ונמלט. בתיעוד מהמקום נראים חילופי מכות, כיסאות מושלכים וצעקות מצד הסובבים. עוברת אורח: "חשבנו שזה פיגוע"

קרדיט: קבוצת מבזקי הרעם

אחרי סדרת אירועי אלימות ברחבי הארץ - גם בבית הפנקייק אירעה היום (שבת) קטטה שתיעוד רגעיה במסעדה שבבית ינאי הופץ ברשתות החברתיות. בתיעוד מהאירוע נראים המעורבים כשהם דוחפים ומכים אחד את השני, ובשלב מסוים אף משליכים זה על זה כיסאות וחפצים, כשברקע נשמעות צעקות מצד הסובבים. אחד מהם, שעל פי החשד פתח בקטטה בעקבות ריב על שולחן במסעדה, נמלט מהמקום והחוקרים מנסים לאתר אותו.

בעקבות הדיווח על הקטטה משטרת מרחב שרון הוזעקה למקום. השוטרים גבו הודעות מכמה מעורבים, וטרם הוחלט את מי מהם לעצור. מחקירה ראשונית עולה כי אחד מהצעירים, שניתן לזהות בסרטון עם חולצה לבנה, הגיע למקום וביקש לשבת ליד אחד השולחנות. המלצרית השיבה כי השולחן תפוס, ובתגובה הוא דחף אותה. בשלב זה פרצה האלימות שבמהלכה הוא תקף חלק מאנשי המקום ולהפך. לאחר מכן, החשוד נמלט משם והחוקרים מנסים כעת לאתר את זהותו באמצעות התיעוד מהמצלמות במקום.

עוד בנושא:
אלימות בערב חג השבועות: תיעוד הקטטות האלימות ברחבי הארץ

קטטה בבית הפנקייק, 15 יוני 2019. עיבוד תמונה
מתוך התיעוד/עיבוד תמונה

אריאלה, ששבה מסוף שבוע באילת עם משפחתה, ועצרה להתרעננות ולמילוי דלק בתחנת הדלק בבית ינאי, היתה עדה לקטטה המכוערת שהחלה במסעדה והגיעה עד לכביש. "היה בלאגן גדול", היא תיארה. "חשבנו בהתחלה שמדובר בשוד או פיגוע, בגלל הצעקות וההמולה הגדולה. לקח זמן להרגיע את העניינים. מזל שלא נפגעו אנשים שישבו שם. היו שם משפחות עם ילדים. ממש מכוער, היינו בשוק. אמרתי לבעלי שצריך לעלות כמה שיותר מהר על הרכב ולהסתלק משם".

מ' שעובדת באחת החנויות הסמוכות למסעדה שבה אירעה הקטטה וחוששת לחשוף את שמה, אמרה: "זה היה מלחיץ, שמענו צעקות, ודברים התחילו לעוף באוויר. המסעדה היתה מלאה באנשים, מבוגרים, צעירים ואפילו ילדים שרק חזרו מהים. ששאלתי מה התרחש שם אמרו שהריב היה על מקום במסעדה. ראיתי כיסא תינוק שהתעופף באוויר, זה מחזה לא נעים".

עוד באותו נושא

תיעודי האלימות הופצו ברחבי הארץ, אך המשטרה מתקשה להגיע לחשודים

לכתבה המלאה

סדרת אירועי אלימות

בבית הפנקייק המקורי הבהירו בפוסט בפייסבוק כי "למקרה שרץ ברשת אין כל קשר לאחד מסניפי בית הפנקייק - המקורי. רשת בית הפנקייק המקורי דוגלת בערכי סבלנות וכבוד, ומגנה כל אלימות מכל סוג שהוא".

בערב חג השבועות תועדו קטטות אלימות ברחבי הארץ. באחת מהן, שפרצה בחוף הארגמן בעכו, תועדו עשרות גברים רודפים אחרי אדם לעיני המתחרצים בחוף. גם בחוף בקריית ים החלה תגרה אלימה בין המתרחצים לבין פקחים עירוניים. בירוחם, שישה בני אדם עוכבו לחקריה בחשד למעורבות בתגרה בברכה בעיר, ובירושלים נפצעו שלושה בשכונת בית חנינא. קטטה המונית תועדה גם בפארק המים ימית 2000 בחולון, שבה המתפרעים השליכו כיסאות באוויר והתעמתו עם המאבטחים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully